emerger

Started by HappyFisherman, November 25, 2011, 20:46:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Net ff weer iets "nieuws" geprobeerd en het ziet er wel redelijk uit.
Deze is het:
http://www.youtube.com/watch?v=_iFxwVW5y1w

Lang alles zit niet zo netjes als in't filmpie, maar het lijkt er redelijk op. Het enige dat ikelke keer ( >:() weer "fout" doe, als ik begin met strikken, is te weinig ruimte overhouden voor een fatsoenlijke thorax. Man wat een gepiel dan op het eind om alles er een beetje fatsoenlijk op te krijgen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

marc

zeker inzetten op reservoir,niet in één twee drie te binden maar wel een goed patroon .succes
grt marc

HappyFisherman

Kwam net bij het opruimen dit nog weer tegen:



Kleuren iets anders dan in't orgineel, maar wel grappig om te maken...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Dank :)

Ik wil eerst nog wat pluiziger wol halen, voordat ik er nog meer maak. Lijkt mij net iets mooier...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Muisers

Ziet er goed uit Bram. Helemaal niks mis mee.

Quote from: HappyFisherman on November 25, 2011, 20:46:13
Het enige dat ikelke keer ( >:() weer "fout" doe, als ik begin met strikken, is te weinig ruimte overhouden voor een fatsoenlijke thorax. Man wat een gepiel dan op het eind om alles er een beetje fatsoenlijk op te krijgen!

Bram, misschien dat je dit op kunt lossen door op de haak, met een stift, de gewenste proporties aan te geven. Als je dan niet voorbij die markering bind, wordt alles zo, als je je dat van te voren had bedacht.
Ik doe dit vaak ook bij zalmvliegen, als ik op bepaalde plaatsen dinge, bv. hackles, in moet binden of als ik maar tot een bepaalde plek met het tinsel mag gaan.





HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...