ze vreten hem kaal (made by Hendri)

Started by Rossie69, December 20, 2010, 16:07:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

vanmiddag vanaf een uur of 2 nog ff met mn ep streamers aan de gang geweest. gewoon hier in dedemsvaart aan het kanaal.
het water was kraakhelder! mooi om dan zon gele streamer al vanaf een meter of 5 uit de kant te zien aankomen! en dan ineens slaat je hart drie slagen over! en mis je je eerste vis. ja want in dat heldere water zie je de vis er dus ook op klappen! vanuit het niets issie er dan slaan, ff drillen en los. twas geen bere grote, dus waarschijnlijk had hij de streamer bij de staart te pakken.
gelijk weer er overheen gooien maar nee hoor, hij was wel genezen.ongeveer 50 meter verder, weer zelfde verhaal! vanuit het nix zie je weer een snoek op je streamer draaien en je kan hem gewoon in de bek kijken! en ondanks dat je het ziet gebeuren, schrik je je eigen weer helemaal kapot! slaan drillen, en weer los. ok nu ist niet leuk meer! stuk van de staart af en verder vissen. ook deze heeft er geen schik van om een 2 keer te bijten. weer een stuk verder bij een duiker trek ik mn streamer lang de plant, en voel ik weerstand. hmmm zal wel onkruid zijn, trek het los en wil verder strippen. met dat ik het los trek begint het me daar te plonsen en te kolken! schrik me eigen weer kapot en de snoek is hem al gesmeerd. deze was duidelijk groter. schat hem op zon 70/80 cm
nou dat waren er al drie in een goed uur tijd. vervolgens is het ff een half uurtje rustig. en alsof de duvel er mee speelt, ging mijn gedachte van, nou het mag wel weer. ik vond het wel een lekker ritme van net met die aanbeten. en ja hoor, komt weer een snoekie van een cm of 59 uit de planten zetten en grijpt mn streamer. sla aan en sta ff leuk te drillen. ondertussen camera pakken, lijn waarschijnlijk iets te slap en hij is al weer weg. pfff moet nu nie gekker worden hoor. ondertussen check ik mn streamer ff en ik zie dat ze die al knap mishandeld hebben.en zoals je kunt zien, ze hebben hem al mooi kaal gevreten!

maargoed, zolang er nog actie in zit laat ik hem er aan en vis ik er lekker mee verder. ja hoor kwartiertje later klapt er weer 1tje met volle overgave op mn streamer! slaan, drillen en los. grrrr nu begon ik toch wel een beetje geiriteerd te worden! :evil:
snel de streamer er weer op an ja hoor gelijk paktie hem weer! weer slaan en ja dit is hanguhhhh!


64 cm niet groot, maar wel leuk om te vangen.

en ook nog maar ff in zn giegeltje kijke.

hierna nog een half uurtje doorgevist, maar geen aanbeten meer uit kunnen lokken. dr was ook maar heel weinig over van mn streamer trouwens. :D  maargoed, op zon manier mogen ze hem van mij wel kaal vreten, kheb lekker gevist en genoeg actie gehad. mischien blijven de volgende keer er wel meer snoekies plakken. :wink:

harlin

Bij het "verhuizen" van deze topic kreeg ik een berichtje dat er dus was gereageerd.
De koptekst pakte me, deed me denken aan iets wat niets met vliegvissen heeft te maken maar wel met kaal vreten. ;D

Het is al jaren terug gebeurd, denk zo'n 20-25 jaar.
We waren op een proefveld wortelen aan het oogsten-beoordelen.
Er was net een jonge vrouw of wat ouder meisje voor het eerst mee naar het land.
Eten, drinken en mooi aanzitten deden we in een schaftkeet, zonder wc.

Het meisje moest met de broek af, voor mannen uit de polder was dat geen probleem.
Maar als meisje uit de stad, wat moet je dan.
De landeigenaar kwam langs, eigenlijk meer een halve crimineel.
Had met geen mens wat te maken, verrotte walpaaltjes als gebit.

De man kwam aanlopen, de dame (waar ken ik dat toch van ::muur::)naar buiten.
Ze ging op hem af en vroeg: Meneer waar kan ik hier naar de wc?
Met een grijns van oor tot oor was het antwoord:
Ach meisje, laat de broek maar zakken, ze vreten hem gerust niet kaal.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

 ::fluiten::

ja en das nou het zelfde over streepje of snor.
op een echte crossbaan groeit ook geen gras.