Tapam

Started by HappyFisherman, June 13, 2011, 15:54:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Heeft iemand van jullie die nieuwe film over Tarpon vissen, Tapam a fly fishing journey, al gezien? En zo ja, ist de moeite waard om daar 30 euries voor neer te tellen?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Henry

heb zojuist de trailer bekeken op youtube en moet zeggen dat dat geen visjes zijn om met een 4tje proberen te pakken. beelden zien er wel aardig spectaculair uit. Maar of dit 30 eur waard is durf ik je niet met grote zekerheid te zeggen.


hendri

heey henry, heb je de link nog van die trailer?

HappyFisherman

bij fly and spin staat ie wel op de site
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Henry

Kan hem nog wel even op zoeken ...


Dat is hem ...Je mag blij zijn dat je bellyboatje niet mee ondergetrokken wordt.Zou er toch een beetje naar gevoel bij krijgen.

Rossie69

hmm mag je wel een helm op hebben.

uh zwemmen daar ook haaien ???

anders boek ik wel een weekje Eemhof  :P

Henry

Ik zou het denk erg benauwd krijgen in dat bootje eerlijk gezegd, Als een tarpon het in ze hersenloze kop krijgt springt die op schoot . Brrrrrr. ik blijf wel op de kant.

christianvt

Wat een brute kracht! Volgens mij veranderd je BB in een speedboot als die tarpon 'm peert..  ::rofl::

hendri

Quote from: Henry on June 15, 2011, 22:50:42
Ik zou het denk erg benauwd krijgen in dat bootje eerlijk gezegd, Als een tarpon het in ze hersenloze kop krijgt springt die op schoot . Brrrrrr. ik blijf wel op de kant.

nee vanaf de kant geeft een veilig gevoel. stel je staat op de kade en die hersenlose tarpon komt knijterhard op je af en springt de kade op. boven op je! nou dan heb ik hem liever op schoot in de belly boat! ;D ;D

Henry

EEHH blijf wel thuis dan, heb er toch niks te zoeken met een 4tje :P

HappyFisherman

Gezien, moeite waard om te kijken! Wat een explosiviteit!!!
Vliegvissen is bevlogen vissen...