buzzer met bug-bond

Started by forel, May 17, 2011, 10:19:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

forel

mij eerste buzzers met bug-bond


christianvt

Volgens mij is de torax iets te dik ::blozen:: ::blozen:: als ik andere buzzers bekijk. Maar correct me if i'm wrong!!

HappyFisherman

Mooi spul hoor! Netjes rond afgewerkt, heb ik nog niet voor elkaar gekregen ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Wilco

Zoals bij alle vliegen gaat het om de verhoudingen. Christian heeft gelijk als  hij zegt dat de thorax wat te dik is. Probeer de thorax wat dunner te maken en plaats (cheaks) wangen van een felle biot op de zijkant van de thorax.

forel

nou ff een buzzer gemaakt geel biot en nog een nimf met bug bond

Rossie69

valt nog wel tegen hoor dat smeren met die bb.


forel

het valt wel mee met dat bb

maurice

ben niet z`n buzzer man maar mooi werk forel.
leuke vliegjes.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

hoe verdelen jullie de bug bond over het lijfje dan? gewoon vanuit het flesje en dan met het tuutje wat verdelen? in bindfilmpjes heb ik het iemand zien doen door het met kleine sate prikkertje te verdelen. dus eerst drupje er op en dan uitsmeren met prikker. dan kun je het spul heel dus verdelen over het lijfje.

Rossie69

klopt doe ik ook erik strijker gebruikt die prikker putje ook henkie ook Hendri dan ???

ow Hendri ik heb nu mooi spul  :P
maar dat blijft nog ff secret :)

50 euro een plak,en je kan er wel 8 nimfen maatje 8 mee maken zoveel rek zit erin in dat spul :)
stripje dan he.
en dan afwerken met bugbond

hendri

ja daar had ik het van gezien henk, erik deed dat in die filmpies.

nou je maakt het wel heel spannen hoor. 50 euri een plak en dan 8 nimfen?? hmmm das ongeveer 6,25 per vlieg man. wordt wel een dure hobby. ;)

Rossie69

zucht

stripje ?   ::vinger::

als je 50 wil geven voor zo,n stripje mij best  8)

hendri

oja nu krijg ik de vinger, moet je eens ff lezen hoe lekker duidelijk je het er heb staan.
maar ik ben wel benieuwd waar je het in vredesnaam over heb. 8)

Rossie69

ja maar mn toetseboard is kadoek.
als ik 1 toets indruk vliegt het scherm zo vol met oe en eeeeeeeeee en aaaaa ooooooooo s

hahaha backspace doet het ook niet meer.

dus mag absoluut geen fout meer maken hahahaha

ja na het weekend dan zal ik het je laten weten.

hendri

last van dikke worste vingers denk ik. ;D ;D
mn werkgever ook, die ouwe geeft altijd de computerkassa de schuld. die kerel die is aan een kant doof en de andere kant blind ofzo maar hij toetst het nooit verkeerd in haha. is altijd de kassa die nie goed is. ;D

Rossie69

ruilen we de 4 juni ff oke

die baas van je die moet je de kassa over z,n oren trekken,mischien dat ie het dan hoort rinkelen.

hendri

met mn werkgever en die kassa weet ik wel veel betere plannen. maar daar laat ik me hier maar ff niet over uit. haha 8)

peter

Henkie heb nog een toetsen bord voor je als je intresse heb
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

ik weet het Hendri daarom zeg ik het maar.

slag mee in de nek dan maar. :)


Rossie69

oeps dach dat het een pb was