Vissen in duitsland

Started by Beertje, March 06, 2021, 22:02:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Deze site geeft een scala aan informatie over viswater, vergunningen+ wetgeving,te vangen vissoorten en hoe te vangen enz enz.
Je kunt de app op je smartphon installeren zodat je het altijd tot je beschikking hebt. (de app staat op de site)

https://www.monsterfisch.de/
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Arie de Vries

Bedankt voor het delen Jan
Groet, Arie

JurjenF

Handige site. Voor als we weer 's naar Duitsland opvakantie gaa....ehhh mogen.
Fishing is cheaper than therapy

PdH

Inderdaad een hele handige site. Bedankt Beertje ::goodjob::
grtn, Peter.

mrproper


JurjenF

Ook een handige site. Moet je overigens even kijken naar de boetebedragen...............
Fishing is cheaper than therapy

Beertje

Ook handig! sommige vergunningen vind ik nogal prijzig. De vraag of ze dat waard zijn?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Team

VOORLOPIG MOGEN WE NOG NIET???
NUNC  AUT  NUNQUAM

jo flyfishing

ik meen gelezen te hebben dat de Duitsers ondescheid maken ts Belgen en Nederlanders. Voor Belgen wel al mogelijk zonder testen enz indien < 48uur verblijf.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FSCHAMP

Jo, het is minder dan 24 uur i.p.v. 48 h als je geen negatieve test kan voorleggen.
Mijn broer moet regelmatig naar Duitsland voor zijn werk en hij mag er niet langer dan 24h verblijven als hij geen negatieve corona test kan voorleggen.

En men ze kunnen het perfect weten, want het wordt gecheckt aan de hand van de SIM-kaart van je GSM.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

John

Quote from: FSCHAMP on May 22, 2021, 21:54:51
Jo, het is minder dan 24 uur i.p.v. 48 h als je geen negatieve test kan voorleggen.
Mijn broer moet regelmatig naar Duitsland voor zijn werk en hij mag er niet langer dan 24h verblijven als hij geen negatieve corona test kan voorleggen.

En men ze kunnen het perfect weten, want het wordt gecheckt aan de hand van de SIM-kaart van je GSM.

Dus indien je geen GSM hebt kunnen ze dit niet controleren?  :o ???

FSCHAMP

Dat zou kunnen, maar weet ik niet met zekerheid.

Maar ja wie heeft er tegenwoordig geen GSM.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

sarca2

Quote from: Beertje on March 27, 2021, 13:09:29
Ook handig! sommige vergunningen vind ik nogal prijzig. De vraag of ze dat waard zijn?

op nogal wat plekken niet
::new::