Terug uit de Body Shop (herstelwerkplaats)

Started by Gewo, March 24, 2011, 23:43:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gewo

Hoi,

Ik ben weer thuis na enkele (te veel) dagen Body Shop. De herstelwerkzaamheden zijn gelukt. Het enige pootje zit er nog aan maar is zeker nog niet in concours conditie. Ze hebben enkele lagen lak erop gespoten maar het drogen wil nog niet echt lukken.

Nu alle gekheid op een stokje, jongens en dames, ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Als eerste bedankt voor de hartverwarmende beterschapwensen via het forum. Tevens wil ik de mensen die een kaart hebben gestuurd bedanken. De kaart, getekend door de halve zolen, uit Baggelhuizen op de forumdag deed me veel goed. Helaas moest ik dat missen, het zij zo.

Ik ben er nog lang niet, ik heb nog steeds open wonden aan het pootje. Gelukkig is de bacteriële infectie onder controle. Moet nog steeds met de voet omhoog dus vissen zit er zeker nog een maand niet in.
Ik baal hiervan, zeker met dit lekkere weer, echter het is niet anders.

Volgende week ga ik maar weer eens aan de slag met binden, stiekem het pootje omlaag, anders pas ik niet achter de bindtafel.

Nogmaals iedereen bedankt voor de beterschapwensen, dit heeft me echt goed gedaan. Het gevoel dat je nog een familie hebt naast je eigen fam. Ik ben trots dat ik deel mag uitmaken van de vliegvissersmaten.

Wat ben ik toch jaloers op die BB-gekken op Baggelhuizen, wat ziet er dat toch lekker uit.




peter

#1
Heerlijk niews Gert ,blij ben ikke weer wat van je te horen ;D ;D ;D ;D

Veel beterschap toegewenst uit Purmerreutel.

Tot ziens
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Zeenimf

Hoi Gert, gelukkig weer thuis, dat geeft de  fliyende visser weer een beter gevoel . ::duim::

En nu maar hopen op een spoedig herstel .

Het was erg gezellig op de Forum dag in Baggelhuizen .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

maurice

fijn dat je weer thuis bent Gert.
hopelijk gaat het nu beter
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

mooi dat je weer thuis ben gert, dat vissen en dat binden dat komt vanzelf weer. nog ff volhouden.
veel sterkte met je herstel verder

HappyFisherman

Zo heerlijk positief! Klasse! Succes de komende tijd.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

welcome back hoor.

klamme annus en rusjes aan doen

Arno

He Gert
Blij weer van je te horen en dat vissen en binden komt vanzelf weer.
(misschien is er iemand die iets kan maken waardoor je op bed een vliegje kan binden?)
eerst maar weer een beetje herstelen en aansterken.

Gr Arno

A{b}r{a}xa{s}

volgende forumdag ben je dr gewoon weer bij toch ! :)

DMeijer

Heej Gert,

dat is goed nieuws!
Nu rustig aan herstellen. Neem de tijd ervoor. Laat je verwennen door jou familie.
Enne ... de volgende keer ben jij er gewoon weer bij. (als je zo graag bij de halve zolen wilt horen.)

Kalm aan, hé!

Beterschap.
Dick Meijer

mrproper


Sieger

Beterschap Gert... Hopen dat je snel weer naar de waterkant kunt...  :D


Sieger

Bert J.

Goed te lezen dat je weer thuis bent! Snel weer opknappen!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Inderk

Ha die Gert!

Ben blij dat je weer thuis bent!
Nu hopen dat je weer snel mag herstellen!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


weerwolf

Gert, mooi dat je weer thuis bent, daar vermaak je je toch het best.

Ik heb nog een uitdaging voor je.....herstellen voor 29 mei dan kan je meedoen aan de toer de OV3. We hebben daar nog wel wat plekjes waar ook jij bij kunt.

Ik hoop je daar te zien.

Groet,

Roelof
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Al het goede is al gezegd, ;) 
::welkom:: thuis. ::dance::
sterkte met het herstel.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

johannes

goed om je terug te zien succes met het herstel.

groeten

johannes

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

vliegvisgek

hopende dat je snel weer op een gezellige forum dag diversen mag plagen toch  ;)

Gewo

Mensen,

Heel hartelijk dank voor het warme 'thuis' welkom. Het gaat best redelijk, weinig pijn.
Elke dag komt er een verpleegster bij mij thuis om de wonden te verbinden, alleen jammer dat ze stuk voor stuk te jong zijn of getrouwd.

Ja de oude vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken ;D

En Roelof ik kom de 29e of ik nou kan vissen of niet, foto's maken lukt nog wel. Hopelijk wil iemand mij oppikken in Veenendaal, lukt dit niet moet ik helaas verstek laten gaan.

hendri

hoezo te jong? 2 van 20 zijn samen ook 40! ;D ;D

HappyFisherman

En als je op oudere dames valt neem je er 3?
Vliegvissen is bevlogen vissen...