8e editie Snoektoer, in combinatie met Forumdag de Ruigenhoek en Tour de OV 2018

Started by Gert, October 06, 2018, 21:52:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert


peter

Helaas ook geveld door de griep dus geen Utrecht voor mij,succes jongens
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

HappyFisherman

Topdag! Erg on-Hollands, maar ik heb helemaal niks te klagen  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen


MartinT

Mooie struindag in een prachtige omgeving. Gert en Herman top georganiseerd.


JB

Geen Kl... gevangen maar een heerlijke dag.
Schitterend water, had alleen de verkeerde vliegen gebonden hahahaha
Voor herhaling vatbaar, Organisatie   ::top::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Gerrit59

Een mooie en gezellige dag in een waterrijke omgeving.
Niets gevangen, wel een mooie verspeeld maar die telt niet.
Gert en Herman dank voor de organisatie en Rick voor de verzorging van de inwendige mens.
Zoals Bram al opperde: vorlgend jaar maar weer op deze locatie.

Gerrit

Herman


Om te beginnen: Sponsoren Muddler en Ruigenhoek bedankt!
Omdat we jullie ook eens wilden verrassen hebben Gert en ik bedacht dat we voor jullie iets speciaals moesten gaan doen. Vandaar een leuk doekje voor jullie laten maken


Ongenode gasten bij de geparkeerde auto... Misschien hadden Gert en ik toch net als de rest gewoon moeten gaan lopen. Aan de andere kant wordt gezegd dat ganzen geweldige wakers zijn....

Na twee sessies van 2 uur was het dan zo ver.
Gert verzorgde de prijsuitreiking




Koen kan in het vervolg verder onder de nickname Combi Koen door het winnen van de combinatieprijs. Daarvoor moest je én snoeken én forelvissen. Koen was daarin de beste visser op deze forumdag! Van sponsor Ruigenhoek een present in de vorm van een waardebon, van de organisatie een leuk aandenken.





Voor diegene die er voor kozen om de hele dag te forellen in de vijver van Rick was er de forelprijs te winnen.  Het was spannend, maar uiteindelijk wist Jos er met de prijs vandoor te gaan net als met de nieuwe titel "Forellen Jos".




Voor de snoektoer hadden we meerdere kandidaten voor een prijs van Muddler en een aandenken van de organisatie. Gert en ik hadden een dilemma....
Gert wist de aanwezigen te melden dat ik het grootste aantal centimeters snoek had gevangen en zelf vond dat een organisator niet mee mag doen aan competities.. Helaas voor mij ging dat feest niet op en mocht ik zelf dus met de eerste prijs naar huis. En ja, dat houdt in dat ik komend jaar weer mag organiseren. Of zou dat de reden geweest zijn dat ik mocht winnen?
Wie het weet mag het zeggen!
Perry wist beslag te leggen op de 2e plaats van de Snoektoer


Jo Flyfishing tenslotte mocht met de  3e plaats van de Snoektoer naar huis.


Eerste snoek Herman




Iedereen die aanwezig was bedankt voor de gezelligheid! Sponsoren bedankt voor t prijzenpakket!
Gert bedankt voor het organiseren!

Tot volgend jaar!!!!!
We hebben op deze dag het voorstel van de groep omarmt om in 2019 een zelfde soort dag te gaan organiseren. Misschien een nieuwe traditie naast de Toer OV, Snoektoer en forellenuitje?

(kleine aanpassing gedaan omdat ik de foto van Jo niet goed had gepost)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Bedankt voor het verslag en het meehelpen organiseren Herman!

Sponsors en alle deelnemers / aanwezigen bedankt voor een leuke dag. Helaas op het laatst nog een paar afzeggingen. Voor het weer had je niet thuis hoeven blijven, pas om half 3 een paar spatjes en echt koud was het ook niet.
Nog even voor de statistieken: er waren 11 deelnemers aan de snoektoer, en die hebben in totaal 10 snoeken gevangen (en nog eentje buiten mededinging, want dat was nog voor we officieel van start gingen). De kleinste was 50 cm, de grootste 91 cm. Lijkt me toch een redelijke score en dus is het een mooie stek voor zoiets als een snoektoer. Hadden nog wel meer mensen bij gekund zonder dat we elkaar in de weg liepen.

Wat mij betreft is het geen verplichting meer dat de winnaar het de volgende keer organiseert hoor; ik kan me tenminste niet herinneren dat ik vorig jaar gewonnen heb  ;)
Belangrijkste is DAT er af en toe wat wordt georganiseerd dus als iemand een leuk idee heeft, opper het maar op het forum, ook als je er zelf helemaal niks in ziet om het te organiseren.
Ik heb aan de organisatie alleen al veel lol beleefd, samen met Herman. Maar we gunnen die lol ook graag aan een ander, en we zijn nooit te beroerd om wat tips te geven.  ;D

Groet,
Gert

FSCHAMP

Gerd & Herman schitterend gedaan als ik de foto's bekijk. Het zag er zeker gezellig uit en als ik de vangsten hoor,heb ik nu nog meer spijt dat ik mijn laatste wacht niet heb kunnen wisselen. Ondertussen wel mijn filmpje van de Kinzig klaar gekregen en ook hier op het forum gezet. Nu, kijk ik vooruit daar ik bij een andere firma ga beginnen op 10 december. Ik heb geen wachten meer om de 3 weken en dus 17 weekends per jaar meer, dat ik mijn vliegen in het water kan presenteren.  Ik kijk dus al uit naar de volgende snoektoer of forumdag.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

hannus

Beste vliegvissers, Herman, Gert,
Bijzonder veel dank voor het prachtige cadeau dat ons Mona en ik mochten ontvangen, een welkome verrassing om je gewaardeerd te voelen!
Ik heb er verder even geen woorden voor, we zijn er blij mee en het krijgt een mooie plek in huis.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm