spider

Started by Beertje, January 31, 2014, 16:52:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Spider lijfje gebonden met body dub van A&M.Dit was een test om te zien hoe het werkt. Moet zeggen dat het best leuk spul is.Vooral als je een plat dun lijfje wil het is n.l.plat en niet rond.Je kunt er zelfs mee afbinden zoals je ziet.

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

FSCHAMP

Mooie spider, alleen vind ik de collar te groot, mij hebben ze altijd geleerd dat de punten tot net tegen de punt van de haak mag komen.

Maar hij gaat zeker vis vangen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Beertje

Fschamp@ het was niet mijn bedoeling om nu eens een perfecte spider te binden,maar meer om dit "voor mij " nieuw materiaal uit te proberen op een vlieg waar de body spaarzaam gebonden moet worden. Overigens; als je op het web kijkt, zie daar allerlei spiders met langer of kortere hackle fibers.Net zo goed als dat men vindt dat een spider spaarzaam gehackled moet worden.Maar de Ieren binden een spider vol gehackled.Tja, zeg het maar in vliegbind land. zoveel mensen zoveel zinnen. ;)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

In dat geval, geen commentaar.
Vliegvissen is bevlogen vissen...