weer achter de snoek aan

Started by wouter veuger, October 28, 2012, 14:59:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wouter veuger

vanochtend weer op jacht naar de snoeken,helaas was het erg zonnig en helder hier,iets waar ik geen fan van ben als er gesnoekt moet worden.
verder was het erg druk,ik heb het in 18 jaar dat ik vis niet zo druk gezien hier in de buurt,in 3 uurtjes ben ik zeker 30 struinende spinvissers tegengekomen,en 1 collega zwiepert,iedereen klaagde over de slechte resultaten ???

bij mij wou het ook niet erg,voor ik naar huis ging wilde ik nog 1 stekkie proberen ,waar ik al vaker leuke snoeken heb kunnen vangen.
ik wierp de bucktail/zonker streamer mooi in de schaduw,strak langs het overhangende riet,strip,strip strip,TIK ,plots een harde tik en in een reflex trek ik met links om de haak te zetten,helaas hangt er niets en komt de streamer in de oppervlakte,precies op het moment dat ik de streamer weer in beweging breng,KLATS! klapt er een snoek op ,wauw wat blijft dat toch een spektakel!





toch een mooie vis kunnen vangen vandaag!
overigens had deze rakker een indrukwekkende bekafdruk op zn flank staan! hopelijk heeft  deze big mama volgende keer wel trek in een streamertje 8)

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

peter

zonde van dat die nare wond of litteken .

Kan ook van een gevlochten lijn zijn .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Dirty Harry

Mooie vis!, vandaag ook even geweest maar niets kunnen landen maar wel een hele mooie verspeeld :-\
En ik heb me weer eens erg opgewonden over onze Duitse vis "vrienden" die gasten nemen ook alles maar dan ook alle vis mee en rotzooi achterlaten kunnen ze ook als de beste, overal kom je lege bierblikken en verpakkings materiaal van mega grote pluggen tegen grrr....
Vorige week vingen ze een snoek van 120cm en die slaan ze ook net zo makkelijk de kop in echt niet normaal  >:( >:( >:( >:(
Sorry maar ik moest het even kwijt!!

wouter veuger

Quote from: peter on October 28, 2012, 17:11:27
zonde van dat die nare wond of litteken .

Kan ook van een gevlochten lijn zijn .

peter,gevlochten lijn kan ook de nodige schade aanrichten idd, maar dit was duidelijk een bekafdruk, op de bovenste foto kun je het redelijk zien,maar in real life was het helemaal duidelijk.

Gerrit72


Wouter, MOOIE VANGST!  ::goodjob::


En leuke foto, met zelfportret. Idd duidelijk een beet in de flank, moet echt een big mamma/vet wijf zijn geweest.
Dat is echt een interessante vis, succes met de jacht ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Ron


hendri

mooie snoek, altijd weer gaaf he die aanbeten.
leuke foto ook die onderste, lijkt wel of er iemand onder water zit met een camera. ;D

wouter veuger

allen bedankt voor de leuke reacties

@gerrit72: ja dat moet een beste dame zijn geweest,mijn vroegere vismaat heeft er 12 jaar terug al eens een snoek van 116 cm bij 14 kg gevangen,wat een krokodil was me dat zeg.

het is alleen wel een gebied van een 400 ha  met een wirwar aan sloten kanaaltjes en plassen,dus ze hoeft niet perse nog in de buurt te zijn,maar vroeg of laat komt ze aan de beurt ;D

Gerrit72


Wouter, toch denk ik dat die bak niet ver weg ligt. Mijn ervaring is dat grote dames aardig honkvast zijn. Succes!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Eric