???

Started by Mike, July 23, 2017, 00:24:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Sinds enige tijd herkent dit platform bepaalde tekens niet meer en zet daar vraagtekens voor in de plaats.
Best irritant  :-[
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Plantje

Is dat zo? Kun je een voorbeeld van zulke tekens geven?

MarcelN

#2
Dat is al z? lang, en dat op h?t forum, oftewel met schuin streepje erboven wordt hem niet.
?ber bv en ik heb het al met meer dingen gezien, steeds de tekst aanpassen moet je dan :(
puntjes boven de u enz...of probeer eens een Euro teken.

Plantje

Ah ok. Zal even kijken. Misschien gewoon de codering van de DB

Plantje

Even kijken d?ze doet het dus wel bij het m?ken van een topic, maar niet bij het weergeven...
? kijken wat een euro tekentje doet.

Plantje

Gevonden. Ik moet even de character set van de database aanpassen en nog een paar stapjes doorlopen. Wel eerst even een backup maken. Nee, eerst koffie! ::koffie01::

MarcelN

 ::goodjob::

Plantje

Ok, ik was er aan begonnen en zie dat ik waarschijnlijk de forum software moet upgraden. Aangezien dit al een tijdje speelt ga ik dat eerst op de schaduw kopie van de website doen. Kom er nog op terug

MarcelN

Toch vreemd, want voorheen werkte het wel (denk er een streepje boven bij wel) :)

Plantje

Ja ik begreep ergens dat er onder de motorkap iets veranderd is wat deze wijziging noodzakelijk maakt. Ik ga even zien of het vandaag nog lukt op de schaduwwebsite

Vliegvissers.nl


Plantje

Het is gefixed op de schaduw website. Laat ik die dan ook maar de acceptatie test omgeving noemen.

Plantje


Mike

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

jo flyfishing

Mooi.
De titels van de fora hinken nog achterop.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

#15
Thanks! Had ik er toch minstens één gemist.

Edit: volgens mij heb ik ze nu allemaal gehad