ep popper

Started by hendri, July 07, 2011, 22:19:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Geinig! Toen probeerde ik het op een #10 om lekker op forel te ploppen en dat lukte me toen niet...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

Bram, ff naar een knutsel winkel en vragen naar 3 mm foam. Vellen op A4 formaat voor een paar cent, werkt net ff wat beter als lagen op mekaar plakken.

hindick

klopt bij de zeeman voor een euro of 2
in verschillende kleuren

HappyFisherman

Vanochtend een uurtje staan zwiepen met een Popper, maar helaas zonder resultaat. Vanmiddag was ik eigenlijk van plan om te gaan vissen op ruisvoorntjes op een nieuw stekkie in de buurt, maar m'n auto ging de andere kant op. Zo'n 5km benedenstrooms van waar we de Tour OV3 hebben gevist liggen een paar hele mooie plekken die schreeuwen om bevist te worden. Het is een stukkie lopen langs de Reggen, maar dan zit je wel middenin de natuur...

Om het gras een beetje in toom te houden op de wal heeft Staatsbosbeheer een paar van deze vriendjes de wei ingejaagd:

De Regge stroomt er langs landgoed Eerde in een gebied dat Archem genoemd wordt. Erg bosrijk met hier en daar een boerderij
.
Binnenkort toch maar eens een buikbootje aanschaffen, want met de stroom meedobberen is volgens mij toch stukken beter dan het hele eind sjouwen. Overal komen er slootjes in de Regge uit, waarbij je toch echt wel een visje moet kunnen vangen! In totaal ben ik zo'n 2 uurtjes onderweg geweest, maar ik heb geen beet gehad. Wel zag ik 1x iets achter m'n popper flanken, maar dit was volgens mij geen snoek. Zou waarschijnlijk de baars van m'n leven zijn geweest ;)
Op een gegeven moment had ik er wel iets aanhangen, maar dat was niet helemaal de bedoeling...

De volgende keer maar met een kammetje op zak gaan vissen ;D Al met al heerlijk gevist/gewandeld en weer een boel gezien en gehoord ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peter

#55
JaJa bent er ook weer .

Vanmiddag ff de Ploppert van Hendri laten vliegen,want in Frankrijk niet de kans en het water ervoor gehad,in een vijver vol met waterplanten ging het vrij goed met de weedguard,het gooit wel ff vreemd de Ploppert hij vangt behoorlijk wind .Maar op een open plekkie BAM hangen een Platbekkie van 73cm die erg magerwas en weinig tegenstand bood dat was jammer.Toch de eerste van het seizoen en de tweede van het jaar.Lekker hoor,de rest volgt vanzelf WAAR weet ik nog nie HaHa



Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

maurice

mooie lengte Peter.
jammer dat deze zo mager is.
je moet ze maar eens gaan voeren.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

christianvt

Inderdaad wat Maurice zegt..

Lijkt me wel een gave aanbeet op de popper! ;D

HappyFisherman

Mooie vangst, idd wel erg smalletjes :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69


hendri

gaaf he die klap op die popper! wel een apparte snoek zo lang en slank en toch nog zon grote kop er op. mooi man, ff bij voeden kan geen kwaadd. haha

Rossie69

dr zit bijna geen voedsel dus voor die vis.
of dit is een zwakke vis in de schakel.

maarja Brammie heeft er toch maar mooie 1 ;)

peter

#62
Wat heb jij gedronken Rossie met je Brammie tis mien vis hur .HAHA
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

vrees eerder voor jou peet ?
rossien wie is da dan ?