Welkom Roel

Started by Vliegvissers.nl Team, April 26, 2014, 21:17:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Roel welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Roel

#1
Ik ben dus Roel, 41 jaar uit Meppel. Sinds vorig zomer weer aan het vissen, nadat ik op mijn zestiende gestopt was. Begonnen met de winkle picker en in september gestart met het snoekvissen. Dat gedoe met die pluggen was niet mijn ding en als snel was ik met de streamers op de spinhengel in de weer. Nu het gesloten seizoen aangebroken is, merk ik dat de picker wat te passief geworden is voor mij......

Een week of drie geleden heb ik in het veld staan oefenen met de vlieghengel van een vismaat. Twee weken geleden heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben naar Fly and Spin in Zwolle gereden. Na anderhalf uur stapte ik naar buiten met onderstaande set.





Ik heb vorige week 4 korte sessie gehad (45 min) en bij twee ervan een kleine ruisvoorn gevangen. Vandaag moest het gaan gebeuren! Ik had de hele ochtend tijd en het ging boven verwachting! Rond de 35-40 (voornamelijk ruis-)voorns gevangen variƫrend van 5 cm tot 20 cm. Wat een belevenis zeg!

Ik weet dus wat ik op mijn verjaardag in juni ga vragen: een #8 voor snoek!

Groeten,
Roel

Sieger

Welkom Roel... heel veel lees-, post- en visplezier....


Sieger

HappyFisherman

Welkom Roel en veel plezier hiero!
Vliegvissen is bevlogen vissen...