Welkom loze vissertje

Started by Vliegvissers.nl Team, February 04, 2014, 13:13:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo loze vissertje welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


loze vissertje

IIk ben 31 winters jong.
Woon in Spijkenisse, En vis al een aantal jaartjes voornamelijk op de witvis met een periode zwaar op de karper.
Probleem vond ik alleen dat je altijd zo loop te zeulen met al die spullen. Dus kwamen we bij het vliegvissen.
Vliegvissen heb ik wel is gedaan maar nooit intensief. Dat gaat nou dus veranderen.
Ik ondervind een hoop plezier aan het binden van vliegen en met alle duidelijke filmpjes op het internet begin het tegenwoordig zowaar ergens op te lijken.
En zodra ze wat beter beginnen te lijken ga ik ook zeker kijken of ik kan mee doen met een swap. Altijd leuk om ander mans creatie's van dichtbij te mogen bewonderen.

Nou ik hoop op een leuke tijd hier en van jullie wat te leren  ::goodjob::

FlueFisker

Welkom! Valt genoeg op te steken hier  :)
Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!

Beertje

Welkom loze vissertje, Veel plezier hier op dit forum. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

FSCHAMP

  ::agree:: ::goodjob:: Welkom
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

merijn1982

Tight lines!!

jur606

Welkom loze vissertje en mede spijkenisser :)
nu ook met de vliegenhengel achter de karper aan (als het straks warmer is?)





loze vissertje

Tsja is het proberen waard. Weet hier een plekje met allemaal kleine spiegels van 1 a 2 kg. Dus kan wel interessant worden.

merijn1982

Dat kan zeker interessant worden!! Maar ja alles is leuk om te vangen aan de vliegenhengel!!
Tight lines!!

Twan


Gerrit72



Loze Vissertje;

(Ik heb nog een een visboekje met die titel!)

::welkom::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

jur606

Zitten ook wel iets grotere hoor :P)