Welkom Gerrit59

Started by Vliegvissers.nl Team, December 07, 2013, 22:34:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Gerrit59 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit59

Goedenavond,

Ik ben Gerrit de Vries. Ik woon in de Noordoostpolder in de provincie Flevoland. Vissen doe ik al meer dan 40 jaar, de laatste 10 jaar met de vliegenhengel. Ik ben een liefhebber van het streameren op snoek. Het vissen met een 5/6 of lichter doe ik wat minder.  Dat wil ik nog wel meer gaan doen. Ik volg vliegvissers.nl al jaren en heb besloten me maar aan te melden. De site is erg informatief en ik hoop nog meer ervaring op te doen en andere forummers te leren kennen. Sinds ik met de vliegenhengel vis ben ik lid van The Kingfisher in Kampen. Zodoende ken ik een aantal leden van dit fourm.
Ik hoop op een goede tijd op dit forum.

Gerrit59

Sieger

Welkom Gerrit... heel veel lees- en post plezier hier op het forum....

Ik hoop dat je ons ook een inkijkje geeft in het vissen in de NO-polder.... ben er zelf nog nooit geweest, maar volgen mij is daar mooi water genoeg..

Zijn we van het zelfde bouwjaar 59....?


Sieger

Gerrit59

Sieger,

Om met jouw laatste vraag te beginnen: ik ben inderdaad van dat bouwjaar.
In de NO-polder is genoeg prachtig visrijk water. In mijn woonomgeving is het alleen lastig bevisbaar met de vliegenhengel.  Dat komt door veel plantengroei in de zomer en de rietbegroeiing langs de kant. Als de waterplanten in het najaar zijn afgestorven en de kant is gemaaid moet je opletten voor de vele stobben op de bodem. Vastzitten betekent dan meestal vlieg kwijt (of erger).
Streameren doe ik vaak in de Mastenbroekerpolder. In die omgeving ben ik opgegroeid en heb daar het grootste deel van mijn leven gewoond.

Gerrit

Gerrit72


Gerrit59  ::welkom::


Veel plezier op dit forum!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier hier Gerrit.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Mooi Gerrit59, welkom en veel leesplezier hier
Groet, Arie

A{b}r{a}xa{s}


Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.