Welkom mxmel

Started by Vliegvissers.nl Team, April 01, 2011, 09:22:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo mxmel welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


mxmel

Hoi allemaal

Ik ben Melvin(29) uit Hoogezand, woon samen en hebben een suppermannetje van 1 jaar.
Hobby's zijn gezin, voetbal, roofvis, films en ook wel de Playstation3.

Forelvissen doe ik al 20 jaar, maar verdiep me er pas sinds een jaar of 10 echt in.
Ik ben een spinvisser, maar ben toch enthousiast gemaakt door het lezen van vliegvisberichten op dit forum en Troutfishingnetworks.
Met goedkeuring van de baas thuis heb ik met trots mijn 2e vlieghengel vorige week gekocht(de 1e is voor het snoeken 8/9) een 5/6.

Van vliegvis materiaal heb ik werkelijk geen verstand, maar hoop dat ik komende periode op te krikken. Heb mij ook volledig laten adviseren en laten vetrouwen op mijn vertrouwde Hengelsportwinkelier in Groningen met mijn vliegvisset.

Ik hoop spoedig mijn eerste op de vliegenlat op de kant te halen!

Gr. Melvin

A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers..nl Melvin. :)
Pas maar op, als je eenmaal je eerste vis op de vlieg gevangen hebt ben je in no time verslaafd. ;)

HappyFisherman

Welkom Melvin! Veel plezier...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

forel