Kunnen we een bar oprichten?

Started by Erwin, February 16, 2013, 11:09:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erwin

Is het mogelijk en gewenst om in dit forum een bar/cafe op te richten?
De laatste tijd wordt er in veel topics gekletst alsof we in een kroeg zitten. Als we dat dan gewoon met z'n allen in die virtuele kroeg doen, dan kunnen we het in de andere topics gewoon over vissen hebben. Ik heb dit wel eens gemaakt in een ander forum en het werkt perfect!
Dus ik stel voor om alle discussies die op kroeggesprekken lijken ook in de virtuele kroeg te houden. In een kroeg weet je namelijk wat je kunt aantreffen. Ook moderators hoeven verhitte discussies dan ook niet te sluiten maar alleen maar te verplaatsen naar de kroeg.
De topic "alles en nog wat"  maakt dit onderscheid niet.

Oja en er moet 1 regel zijn in de kroeg. Het mag NIET over vissen gaan!
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Raymond

Richten jullie maar een bar in dan blijf ik daar wel lekker weg... ;)
::wtf::

mrproper

Gewoon vissen is leuker als in de bar hangen erwin.

jelle

leuk, net as die rally vissers, vissen vanuit de kroeg
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Erwin

#4
Het gaat mij erom dat alle "verhitte" discussies op één plek plaatsvinden en niet overal kriskras door het forum. Dan kan ik zelf bepalen of ik er aan mee doe, ze wil lezen of ze helemaal niet door niet de forumkroeg in te duiken.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Wiel Slovenië

Nou, als er een paar leuke meiden voor en achter de bar staan..........................  ;)

Bekeerling


Rossie69

ga je niet redden.

dan nog meer werk,om meer zeurzakken de wacht aan te zeggen.
vooral die dan flink aan zuip zijn ;)
doe mekaar maar een pb of telefoon nr of email adres.

in verleden zijn ze hier ook al voorbij gekomen,deze vragen.