Reeënhuid

Started by Plantje, August 01, 2014, 14:59:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

Helleuw,

Al met verschillende mensen ooit eens over gehad en ik heb geen idee meer wie er nou wel of niet geïnteresseerd was... Ik heb een reeënhuid in de diepvries liggen. De koelkast waar die vriezer onderdeel van is neemt 10% van onze totale energiebehoefte voor zijn rekening en moet dus uit!

Wie wil een gratis reeënhuid hebben?
Voorwaarden: je komt hem zelf halen (of je hebt geluk en woont in de buurt of op de route van mij naar mijn ouders of schoonouders (Limburg,Groningen)). Als je hem kunt looien zou ik het erg leuk vinden om zelf ook nog een gelooid stukje te krijgen. Wat je er verder mee doet zal me aan het achterste oxideren. Wie het eerst komt die het eerst maalt!

Rossie69

Zou zeggen maak er een kleed van.
Vlies eraf vlees restjes ook en dan zout erop.
en evt aluin.
dan net zolang wachten tot het uitgedroogd is.
dan schuren tot de huid soepel wordt.

heb weinig tijd Rudi anders had ik het wel willen doen.
mischien Hendri of Wilco.

zal ook nog wel even een oproep plaatsen bij de kingfishers.



Team

IK wil wel de reerug, reebout, ree biefstuk.

mocht je dat nog in de vriezer hebben???
NUNC  AUT  NUNQUAM

Plantje

Nee, ik ben blij dat mijn vader dat zelf houdt! En één stukje heeft een vismaat gekregen in ruil voor een snoekbaarsje.

En bedankt voor het doorsturen Henk. Hoop er toch nog iemand blij mee te kunnen maken!

Wilco

Ruud,

Heb je toevallig nog een stukje met de wat fijne korte haren ?? Ik kom elke dag langs Zwolle dus ophalen kan geen probleem zijn.

Plantje

Ik heb hem niet heel goed geïnspecteerd, maar volgens mij heb ik van kop tot en met kont. Dus de spiegel zit er ook bij denk ik.

Wilco

Ruud,

Wanneer kan ik ff aanwippen om je reehuid wat te verkleinen ??

mvg Wilco

Plantje

Wilco,

Dat kan wat mij betreft vandaag of morgen wel een keer.

Spreek me maar even anus op Facebook of zo en dan komen we er vast wel uit!

Groeten,
Rudi