reddington cps fly rod cps 9104 +lamson konic 4.0+ streamers (complete snoekset)

Started by baszy, July 30, 2014, 09:09:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

baszy

bij deze wou ik wegens het beeindiggen van mijn vliegvis avonturen (het was niet zo een succes) mijn vliegvisset.

ik hou het voortaan bij de jerk stok.

ik ben hier nog niet bekend dus zal me eerst even voorstellen;

ik ben bas van den hoed 24jaar kom uit leiden roofvisser in hart en nieren. ik ben hier na getipt te zijn mij maar eens aan komen melden vooral om mijn vlieg vis set te verkopen (bedankt frank!). mijn set stond daar al enige tijd te koop maar deze kon ik daar niet aan de man brengen.


de set is volledig compleet en ready to go.
je moet hierbij denken aan een beginners set of gevorderde set uit het betere segment

de hengel is een reddington cps fly rod cps 9104
de hengel is 9 foot weight #10

de reel is een lamson konic 4.0 voorzien van een drijvende lijn #10 en voldoende backing (merk weet ik even niet)
http://outdoorgearsteals.com/lamson-konic-fly-reel-review/ reel review

set komt met een volle rol amnesia en de afgebeelde streamers

plaatsjes bij het praatje want dat zegt toch meer

deze setis niet de goekoopste wel een hele goede de kenners kunnen dit beamen en mogen ook gewoon reageren

de vraag prijs is €375 incl verzendne binnen nederland en belgie, afhalen is ook mogelijk in leiden (zh)
eventueel is de set ook nog te zien op maurik dan zullen mijn vrienden van de bft shop welke daar dan stand hebben hem meenemen (ik kan daar helaas niet zijn ivm prive redenen)