Toer de OV 3

Started by weerwolf, February 01, 2011, 23:40:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Linked Events

HappyFisherman

Dan kun je rechtstreeks vanaf Roosendaal naar Zwolle en dan naar Ommen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

bazookadude

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on March 20, 2011, 09:50:33
Meer dan in de omgeving Roosendaal Henk !

En gezellig een dagje vissen (vangen is iets anders....) en vooral OH-en zie ik wel zitten. ;)

OH-en!!!!!!!!!!!! wij zijn serieuze vissers hoor ;D

weerwolf

Rob je staat erbij mooi dat je ook komt.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

DMeijer

Wordt er dan in de buurt van Ommen gevist?

Dan heb ik ook wel belangstelling om mee te doen.

weerwolf

Dick, Hancate lig tussen ommen en hellendoorn. We hebben een prachtig stukje regge die in oude glorie is hersteld en leuk door het landschap meanderd, maar volgens mij moet je alleen voor de gezelligheid en het oh-en gaan dat is al de moeite waard?

ik zet je erbij!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

weerwolf

UPDATE:

En na lang onderhandelen met mijn vrouw heb ik haar bereid gevonden om onze lunch te verzorgen  ;D ;D dus neem geen brood ed. mee. daar wordt voor gezorgd ook zal er iets warms bij het eten zitten.


Maurice heeft zoals in een ander topic staat de taak van een swap op zich genomen! waarvoor dank maurice.



Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

weerwolf

Mensen, Wie o Wie komt er uit de buurt van Veenendaal en kan gewo meenemen, Hij wil graag mee naar de tour de ov3 maar is erg afhankelijk van vervoer, je moet wel een rolstoel in je auto kunnen houden.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

weerwolf

#82
Zijn er nog mensen met spullen over? dan kunnen we na de lunch weer een kofferbakverkoop houden!



Herman, dit is je kans... ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Als ik het zo lees hoeven m'n paps en mams dus niet voor een happie te zorgen?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Nou, vanavond nog ff lekker makkelijk bij ma uit de pot gegeten ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

hebben jullie nog geen borden dan?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Rob van H. on March 25, 2011, 00:05:25
Weet je wat, doe eens gek, doet U mij ook maar een ovb-tjuh, en als we dan meedoen en Bas gaat ook pik ik hem wel op!!, maar voor nu ff een ovb.

dan kan ik dus een hele achterbak volladen ? ;)

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Vliegvissen, heerlijk struinen met weinig materiaal om mee te slepen...  ???
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Ik heb ook al geprobeerd wat spullen op te ruimen bij bas maar hij is nogal gehecht aan zijn snowbee's ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Quote from: weerwolf on March 27, 2011, 22:22:43
Ik heb ook al geprobeerd wat spullen op te ruimen bij bas maar hij is nogal gehecht aan zijn snowbee's ;D

Hij heeft nog een 10 ft. #4 waar hij vast wel af wil...  ;D


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

grmbl..die was ik bijnaaaaaaa kwijt dit weekend...
dus nu dubben...of in de verkoop, of zelf houden

HappyFisherman

Die kan volgend jaar op de binddag wel weer in de tombola en toevallig weer op nr 4 vallen HAHA
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

no comment !  ::stil::

Plantje

Zo...vandaag even op de Kleine Wetering geweest. De halve vliegen en nimfendoos eraan gehad. Ook nog een klein streamertje om te kijken of er misschien wat baars zat, maar helaas... HELEMAAL NIETS! Dus ik ben het zat! Ik ga mee met de Toer de OV3! Ik kan er vast nog wel wat van opsteken! ;)

Ik ben ook nog wel bereid om mensen mee te nemen. Ik woon in Zwolle. Dus als je mee wil en in de buurt of op de route woont moet je maar een gil geven.

weerwolf

Plantje je staat erbij
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

bertjan

als mn rug  een goede dag heeft wil ik graag mee !!!

Plantje

Je vervoer is in ieder geval al geregeld! ;)

hendri

Quote from: Plantje on March 27, 2011, 22:51:40
De halve vliegen en nimfendoos eraan gehad.

hoe doe je dat, gewoon deksel dr af breken en die aan je lijn knopen? lijkt me best wel naar werpen, en zacht laten landen helemaal een uitdaging.  ??? :o

Plantje

Quote from: hendri on March 28, 2011, 08:43:28
hoe doe je dat, gewoon deksel dr af breken en die aan je lijn knopen? lijkt me best wel naar werpen, en zacht laten landen helemaal een uitdaging.  ??? :o
Ja, zoiets... misschien zie jij wat ik verkeerd doe? ;)

Bij de eerste worp ligt de helft van de vliegen achter me.... de rest eindigt ergens tussen mij en waar de vliegendoos het water raakt op het water... En dan zit ik weer een avond te binden :(

Nee, alle gekheid op een stokje... Als we een mooie deal kunnen maken voor die hengel en reel met spoelen heb ik voor dat deel mijn materiaal weer op orde. Misschien dat ik nog aan de Toer OV3 Swap mee doe...anders ga ik maar eens zelf flink wat vliegen en nimfen binden. En dan hoop ik tijdens de Toer OV3 toch nog aardig wat bij te leren. Wil toch graag eens kijken of ik inderdaad gewoon een paar dingen fout doe!