Windes op de Lek

Started by Mike, August 26, 2017, 21:31:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Vandaag ben ik weer op mn oude vertrouwde Lek stek geweest.
Augustus en september zijn meestal de betere maanden en vandaag leek me een mooie dag om het weer eens te proberen.
Zo goed als 15 jaar geleden zal het wel nooit meer worden maar met een beetje doorzetten valt er meestal wel wat te vangen. Vandaag gericht op de windes gevist en dat leverde weer een paar mooie exemplaren op..

En zoals gewoonlijk weer behoorlijk wat bekijks  ;)

[attachment id=1 msg=171464]

[attachment id=2 msg=171464]

[attachment id=3 msg=171464]

[attachment id=4 msg=171464]

[attachment id=5 msg=171464]
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Koen


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Bert J.

Hoe heb je ze gevangen? Op zicht? Droge, natte, streamertje? :D
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Mike

Bedankt voor de reacties.
@Bert, ik ben op een plek gaan staan vissen waarvan ik weet dat ze bij op komend tij komen azen.
Ik zie ze dan tailen en dan gooi ik ze aan met een 10 ft #5 met een DI3 zinklijn, 15 ft leader met 2 kleine zwarte marabou streamer nymfjes met oranje kraal. Redelijk snel binnen strippen en dan beuken ze er flink hard op 🎣
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Floor

Super, die geven mooie sport!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.