Welkom Bertil

Started by Vliegvissers.nl Team, June 19, 2015, 15:18:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Bertil welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Bertil

Hallo allen,

Ik was al een tijdje "actief" met het lezen van de topics op dit forum zonder geregistreerd te zijn.
Maar nu even officieel voorstellen.

Ik ben Bertil 47 jaar jong en woon in het Drentse dorp Zuidlaren met vriendin en zoontje van 3,5 jaar.
Van jongs af aan ben ik al aan het vissen, de meeste jaren op karper gevist hier in de omgeving.
Een aantal jaren mijn zelf verbouwde karperbootje ingeruild voor een aluminium roofvisboot en achter de getande vrienden aan.
Jaren geleden ook een bellyboot gekocht waar ik in Denemarken en op zandputten veel plezier mee heb.

Helaas te weinig tijd voor vissen, verbouwen en papa worden en een drukke baan slurpten veel vistijd.
Rond 1990 ben ik een korte periode lid geweest van de Hunzepalmers.
Vliegvissen altijd een boeiende visserij gevonden en vorig jaar besloten om mijn nieuwsgierigheid weer te onderzoeken.
Dit heeft geleid tot een curcus van de NNVV in Assen waar ik een hoop geleerd heb. Op moment van dit schrijven een aantal keer heen geweest om een forel aan de schubben te komen maar nog zonder succes. Het is inderdaad de leukste manier om in mijn geval niks te vangen. Het gaat vast nog gebeuren en het werpen is al rustgevend op zich. Ik probeer me niet te storen aan al die springende forellen in Baggelhuizen  :-\  >:( :-X

Ik heb een vliegvisset overgenomen van een visser die moest stoppen wegens gezondheid.
Ik ben nu in het bezit van een aftma 4/5 (dus wf5 heb ik al geleerd hier op het forum  ;)) en een 7/8 voor het snoeken.
Ook een paar dozen vol met vliegen....tja.....ik kan al moeilijk kiezen... dus als iemand die eens met mij samen wil doornemen.
Er zitten zulke kleine vliegjes bij, inmiddels een vergrootglas op mijn pet...leeftijd begint toch ook te tellen. ;D

Over anderhalve week ga ik naar Schotland met de familie in de camperbus, misschien dat ik daar dan mijn eerste forel ga vangen  8).

wellicht tot ziens op het forum, of liever nog aan de waterkant.

Groet Bertil



DavidS


Jan Damman

 ::welkom:: hier op het forum Bertil.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Welkom Bertil en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

 ::welkom::  Bertil en nog veel leesplezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::