Winkel die vvvbonnen accepteert

Started by vliegvisserdorian, July 27, 2014, 15:01:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

Tis al weer een tijd geleden dat ik wat gepost heb op dit forum. Ik heb het afgelopen half jaar vooral lopen lurken khad ook weinig tijd om te vissen ;)(eindexamens, werk en andere dingen :P) ::zucht::
Ik heb laatst een onderdeel "geschreven" (geprogrammeerd) voor een website van een bekende. Hiervoor konden ze me echter niet in geld uitbetalen. ::muur:: Dus ik heb in vvv bonnen "betaald" gekregen. Ik ben van plan hier een mooie snoekhengel te kopen  (een #8 oid), want met m'n #5/6 kan ik eigenlijk alleen maar synthetische streamers tot 10cm redelijk werpen.

Alleen ik heb na wat zoeken nog geen vliegviswinkel gevonden die vvv bonnen accepteerd :(. Weet iemand toevallig een winkel?
Alvast bedankt!

Raymond

Toevallig gisteren nog 100 euro aan vvv bonnen ingeleverd bij John Backers in Hoensbroek voor de aankoop van een paar waadschoenen... ;)
::wtf::

vliegvisserdorian

Dank voor je snelle reply, het is alleen een eindje (meer dan 2 uur) rijden  ;D Dus daar zal ik iets op moeten bedenken, of ik zal nog even verder moeten zoeken :)

Joost S.

#3
Misschien een tip. Heb ik een paar keer gedaan naar een winkel gaan die wel die bonnen accepteert, netjes uit leggen wat er is.

En dan stel je voor dat je die bonnen aan hem geeft. Bv, een 100 euro bon,en dan 90 of 95 euro voor vragen. Vriendelijke winkeliers doen het wel hoor. Of vragen of je wisselgeld terug krijgt, koop je iets van een tientje.

Zo kwam ik altijd van mijn bonnen af, ;-). Wel al een tijdje geleden, maar denk dat  het nog wel gaat.

vliegvisserdorian

#4
Quote from: Joost S. on July 27, 2014, 16:29:47
Misschien een tip. Heb ik een paar keer gedaan naar een winkel gaan die wel die bonnen accepteert, netjes uit leggen wat er is.

En dan stel je voor dat je die bonnen aan hem geeft. Bv, een 100 euro bon,en dan 90 of 95 euro voor vragen. Vriendelijke winkeliers doen het wel hoor. Of vragen of je wisselgeld terug krijgt, koop je iets van een tientje.

Zo kwam ik altijd van mijn bonnen af, ;-). Wel al een tijdje geleden, maar denk dat  het nog wel gaat.
Dat kan natuurlijk ook. Ik kan natuurlijk ook de bonnen voor andere dingen gebruiken en nog eventjes doorsparen :) maar het makkelijkste is natuurlijk om er een mooie hengel van te kopen  ;)

edit: Ik heb ondertussen een andere oplossing gevonden, m'n pa gaat binnenkort een racefiets kopen en bij de fietsenmaker accepteren ze vvvbonnen. Dus ik ga binnenkort maar eens langs de winkel.
Suggesties voor een hengel/reel?