Geen OVM dagje?? dan maar ff Wranghe!!

Started by Troutbuster, March 10, 2013, 13:17:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Jammer, helaas ging de geplande OVM dag weer eens niet door!
Wederom gooide het slechte weer (witte) roet in het eten! >:(
(als of de Duivel er mee speelt! ::zucht::)

Toch maar ff gevist, samen met Christof ff naar ons clubwater de Wranghe gereden.

Begonnen met lichte natte sneeuw/regen, maar het werd al snel droog.
Droog ja, maar ook voelbaar kouder!! (van 3º naar hooguit 1º)

Om 10:00 uur een licht sneeuwbuitje dat gelukkig snel ophield!

De Noordoosten wind begon ook gevoelig aan te trekken en we dachten met de rillingen aan het OVM!!
Gelukkig stonden we aan de Wranghe (het "moerasje") lekker in de luwte anders handden we het ook hier niet lang uit kunnen houden!

Gevangen?? jawel!!

Ik haakte al redelijk snel een gaaf forelletje aan een bloedrode buzzer, even later pakte Chris een mooie vis op.... natuurlijk de beruchte RED TAG!!

Na nog een mooie op de buzzer voor mij en een jammerlijk geloste, vermoedelijk grote vis bij Chris (enorme aanbeet en een korte run, en... los.... :() Hielden we het omstreeks 11:00 uur voor gezien.
We konden geen van beiden zeggen dat we zweterig waren en dat het waadpak klammig aanvoelde, integendeel!!
Bitterkoud!!

Gelukkig is de Wranghe maar 30 minuten van de warme kachel en borrel vandaan dus.... :P :P

Voorlopig wordt het geen visweer als ik de verwachtingen bekijk!

Na een mooie Lente Midweek ;), weer terug in "Winter Mode"

Gr

Jan
"Petri Heil"


Rick

Kijk, dan ben je een bikkel.  Ik zit hier maar on gemotiveerd met de tab op schoot te kijken hoe de dag voorbij gaat.
Goed gevist ::goodjob::

Gerrit72



Mooi werk Jan, er toch even lekker uitgeweest en nog vangen ook!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Christof van den Berge

Zo na een lekkere warme douche kom soep en een powernap, weer helemaal de oude....


BRRRR wat was het koud, maar we hebben weer genoten.

Was weer een schitterende ochtend...
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Rene V.

Hastikke mooi Jan,toch vis vandaag.Ben zelf nog even naar OVM geweest,iets van 4 uur gevist maar helaas niets gezien.Iets meer wind en kouder dan van de week.Misschien van de week beter alsereen zonnetje bijkomt :).

Groet Rene V.