A&M hengels

Started by Beertje, December 17, 2011, 21:40:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Wie weet iets te zeggen (goed of slechten en eigenschappen) over A&M hengels.
Zijn erg aantrekkelijk geprijst.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

Wat een toeval, ik heb afgelopen week met die jongens gebeld en voor afgelopen middag afgesproken.
Ze hebben nu een #1 in hun sortiment die ik wel een wilde proberen.  Ze zitten in een halletje op het industrie terrein en we werden hartelijk ontvangen en hebben nog ff een kop koffie gedronken en mochten van alles proberen.

Ik heb wat hengeltjes in de handen gehad en deze zijn toch leuk. Allemaal netjes afgewerkt en voorzien van een foudraal en een koker. De actie van de #1 was mij wat te snel en de hengel kon alleen getest worden met een 2 lijn van hun en de lijnen die ik zelf heb. De 1 gaat wat richting de 2 maar is het geld zeker waard. De hengels die ik gezien heb zijn allemaal 4 delig.

Binnenkort komen er ook nog hengels onder eigen merk van A&M uit en ik heb het 3tje in de handen gehad en als ik niet al een 3 had had ik deze zeker meegenomen, zeer fraai parabolisch hengeltje.

Het lijkt nu wel of ik aandelen heb maar dit is niet het geval. Ik was blij verrast van de prijs kwaliteit verhouding van de hengels.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Team

Ik heb een mail naar de forumbeheerder gedaan, om A&M op onze vliegbinddag uit te nodigen....  sponsorship????

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

mocht je er niet uitkomen dan zeg het maar,

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

hannus


Team

ben daar goed in, en ben ook en tukker, woon al 40 jaar in het westen (ontwikkelingshulp)

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

hannus


hannus


hannus

ben daar goed in, en ben ook en tukker, woon al 40 jaar in het westen (ontwikkelingshulp)
Team
================================================================
die bedoel ik..

Team

Hannus, ja die bedoel ik, iklas op het forum dat we nog geen sponsor hadden voor 21 januari, ik bood allen mijn hulp aan

je hebt ook mensen die niets doen en alleen komentaar hebben??!!

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

hannus

dank je, Rob!  Is goed zo.

weerwolf

Ze (a&M) hebben mij ook al benaderd om te mogen komen op de binddag dit is bij Bas neergelegd. Hij mag hier een beslissing over nemen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Toch even reageren mannen voor dit een eigen leven gaat leiden... 'We' hebben goed contact met de mannen van A&M en Bas heeft contact met ze...
(of zal met ze hebben)
Voor de Binddag komt dat net ff te vroeg... Eén van onze Sponsoren, Maxwell & Strike, zal op de binddag aanwezig zijn met een complete stand, en het zou naar hen niet ok zijn om daar een (nu nog) niet sponsor naast te zetten...

Dus wie weet voor volgende evenementen ... Ook A&M aanwezig... ????

En euh... Hans is al jaaaaaren trouwe sponsor en heeft een zeer mooie voorraad bind en andere spullen, tegen zeer schappelijke prijzen... Kijk maar eens op http://www.muddler.nl/N_frame.html?http://www.muddler.nl/


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

een kleine toelichting mijnerzijds.

Dank voor de suggesties over mogelijke sponsoren voor Vliegvissers.nl. Altijd goed als mensen meedenken. :)
Ik had/heb contact met de genoemde shop en misschien komen zij volgend jaar wel als sponsor, wie weet.
Voor de binddag is het iets te kort dag.
Als ze als sponsor zouden komen zou dat mooi het gat kunnen opvangen dat voor 2012 ontstaat omdat we dan een aantal sponsors minder hebben (daarover later meer).
De sponsoring die ze doen voor de OVM-dag staat overigens los van Vliegvissers.nl.

Team

Dank voor jullie uitleg, ik reageerde overigens op een berichtje van Sieger van 24 noAvember ,in topic evenementen, daar zegt hij dat we nog geen sponsor hadden. Ik begrijp dat alles inmiddels onder controle is. het kippenhok is weer rustig. Hannus no hard feelings koop wel en keer SNOWBEE  bij je.

Team-*
NUNC  AUT  NUNQUAM

hannus

kom maar langs  Team,
krijg je korting ;)

weerwolf

Pas op hannus, zo krijg je wel erg veel vrienden ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hannus

geen vriend is mij te veel ;D

weerwolf

Is dat alleen met de kerst ? ;)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hannus

kan de deur niet uit, bijna niet,
dus ben ik altijd maar weer blij als iemand hier komt.

weerwolf

Wil je nou een soort van forumdag bij je thuis??

Wintersport gehad? en nu aan huis gekluisterd? kan haast niet het is nog wat vroeg voor de wintersport, en te weinig sneeuw
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hannus

forumdag aan huis, altijd goed.
nee, geen wintersport,
sinds 2 jaar blijvend aan huis gekluisterd, heeft toch ook z'n voordelen

weerwolf

Nou niets voor mij, ik ben 6 jaar thuiswerker geweest en dat is/wordt wel een klein wereldje waar je dan in begeeft. Destijds ben ik ook begonnen met vliegvissen om meer buiten te zijn en de stress van het werk kwijt te raken en andere dingen te doen.


Vis je wel of kom je helemaal niet buiten?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hannus

nee vriend, kan niet meer vissen, niet meer binden

ben

volgens mij ging het hier over hengels, maar zijn er nog mensen die morgen naar de Woldstek gaan?