A&M reel bevestigen op een dubbelhandige SAGE TCX.

Started by Ray 0118, September 29, 2018, 14:12:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ray 0118

Geachte medeleden van dit forum,

Mijn vraag: Past de 'voet' van de A&M #9/10 reel tussen de handgrepen van de dubbelhandige SAGE (TCX)? Dit levert namelijk nogal eens problemen op met niet-Amerikaanse reels.

Graag uw ervaring, indien van toepassing.

Groet en tight lines,
Ray

John

Zou gewoon even contact opnemen met de heren van A&M. Die willen vast wel de reelvoet van de reel opmeten m.b.t. dikte en breedte uiteinden en lengte.

Dit kun jij dan vergelijken met desbetreffende reelhouder op de hengel.

Groet,

John

Ray 0118

Beste John,
A&M heb ik met deze vraag al lastig gevallen. Ze willen graag verkopen, maar konden me geen antwoord op mijn vraag geven.
Hoe bevallen de spulletjes en service van A&M over het algemeen?

Chaisedieu

A&M: prima service. Geen klachten over het geleverde materiaal. Vragen via de mail worden adequaat beantwoord

Cheers, Marten

hannus


Rene V.

USA hengels en USA reels passen ook niet altijd perfect.Had een Sage hengel en een Lamson reel.Bleef maar speling opzitten.Stukje isolatie tape onder de reelvoet,netjes rondgesneden en alles paste perfect ;D

JB

Staan ze volgende maand niet op de flyhappening, misschien kan je daar dan passen?
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Chaisedieu

Quote from: hannus on September 30, 2018, 18:03:52
daar vroeg RAY niet om

Dan zal ik wel niet goed begrijpend kunnen lezen (Hoe bevallen de spulletjes en service van A&M over het algemeen?)


Ray 0118