Tour de OV 2016 deel 2

Started by FrancoisCKX, June 30, 2016, 20:33:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrancoisCKX


FrancoisCKX

Quote from: Rossie69 on September 23, 2016, 16:52:04
adres kan we je wel geven
Bedoel je adres van de Tour morgen?

Twiskeweg, Oostzaan.

Wim59

#77
FrancoisCKX, Weerwolf, Wilco, Jan Damman, PdH, bedankt voor de geslaagde Tour de OV 2016 dag. Volgend jaar in Overijsel? En dan misschien ook met iedereen die er vandaag niet bij konden zijn  ;).

Hannus (Fa, Muddler), jij ook bedankt voor de sponsering  ::goodjob::.


Wim.



BV


weerwolf

Nog nooit zo'n kleine forumdag meegemaakt maar het was niet minder gezellig, heb me goed vermaakt. Heren bedankt!

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

FrancoisCKX



Terwijl Wim zijn goocheltruc doet, vraagt de rest zich hardop af hoe dit ooit nog goed gaat komen.

Het vissen was fijn, de apres vis nog fijner :-)

Jongens bedankt voor jullie komst, Muddler geweldig bedankt voor de prachtige prijzenpot!

Jan Damman

Toer de OV zit er weer op.

Francois bedankt voor de organisatie, Hannus ( Mudler ) bedankt voor het ter beschikking stellen van de goedies en natuurlijk mannen jullie bedankt voor het aangename gezelschap.

Foto's BV( Bart ) ? Als je te druk bent met vis binnen te halen en te onthaken dan heb je geen tijd om foto's te nemen. ;D
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Scaramouche

Mooi weer gehad, ik hoop dat de vangsten ook een beetje meezaten?
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

PdH

#83
Ik was door het mooie weer na de tour iets te rozig om direct een reactie te plaatsen.
Maar bij deze dan.
Vangen ging wel lekker. Beetje klein dat wel. Goede lunch gehad. Alleen jammer van de lage opkomst.
Francois bedankt voor het regelen, Hannus voor de prijzen tafel. En de Jan,Wilco,Roelof en Wim voor de gezellige dag.
::goodjob::

Volgend jaar  Terug naar Overijssel ???
grtn, Peter.

Jan Damman

Quote from: Scaramouche on September 25, 2016, 10:48:44
Mooi weer gehad, ik hoop dat de vangsten ook een beetje meezaten?

Iedereen heeft gevangen, in de polder wat kleiner spul maar in het haventje een behoorlijk aantal mooi formaat gevangen, ze zaten wel diep dus het was even zoeken.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

FrancoisCKX

Quote from: Scaramouche on September 25, 2016, 10:48:44
Mooi weer gehad, ik hoop dat de vangsten ook een beetje meezaten?

Wat Jan al zei, iedereen heeft wel wat gevangen, al was het vooral klein spul. Tot Jan hem er in de haven wat dieper in hing, toen kwamen de groten zo naar hem toe gezwommen om zich te laten vangen. Zo leek het in elk geval wel, ik stond er bij en zag het gebeuren. Jammer dat je er niet bij kon zijn.

markpiet

Goed om te horen dat het weer gezellig was en dat iedereen wat gevangen heeft.
Hoewel Sanne en ik niet konden komen wil ik toch de organisatie bedanken. Altijd fijn als iemand de tijd en moeite wil nemen om anderen een leuke dag te bezorgen.
groeten van Mark
><((((0>

Rossie69

om de prijzen weg te geven.

adres voor de ovbtjes

FrancoisCKX

Quote from: markpiet on September 25, 2016, 19:15:50
Goed om te horen dat het weer gezellig was en dat iedereen wat gevangen heeft.
Hoewel Sanne en ik niet konden komen wil ik toch de organisatie bedanken. Altijd fijn als iemand de tijd en moeite wil nemen om anderen een leuke dag te bezorgen.

Graag gedaan. En voor iedereen die er ooit over mocht twijfelen om zoiets ook een keer te doen: alles wat ik gedaan heb is roepen dat het door zou gaan, de rest ging vanzelf. En als ik dat kan, kan iedereen het.

FrancoisCKX

Quote from: Rossie69 on September 25, 2016, 21:45:54
om de prijzen weg te geven.

adres voor de ovbtjes

Ik snap er nog steeds niks van, Henk, maar dat ligt vast en zeker aan mij...

HappyFisherman

Nee, Henk is wel vaker onnavolgbaar :D

Mooi dat het een geslaagde dag was, ik betwijfel alleen dat iedereen vis had gevangen (he Roelof :P )
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FrancoisCKX

Quote from: HappyFisherman on September 26, 2016, 09:02:58
Nee, Henk is wel vaker onnavolgbaar :D

Mooi dat het een geslaagde dag was, ik betwijfel alleen dat iedereen vis had gevangen (he Roelof :P )

Roelf had bot, en zat ook.

iMarco

Misschien niet helemaal on topic... Is er iets aan de hand met de firma muddler aangezien ik deze niet kan bereiken? Ik de indruk dat de eigenaar hier een bekende is?
tnx
Marco

PdH

Marco,
Volgens de verhalen is er af en toe een communicatie stilte bij Muddler.
Normaal komt alles wel weer goed. Heb je al geprobeerd te bellen?
grtn, Peter.

iMarco

Ah bijzonder. Ja meerdere keren. En ge-emailed.

hannus


iMarco


iMarco


maurice

Jammer dat 2017 niet is opgepakt.
Een leuke forum dag naar de kloten.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Menno_siemensma

Wow, is 2017 nu al over dan?? Damn de tijd vliegt. Dacht dat we nog maar in mei zaten...
Initiatief nemen mag uiteraard als je dat wilt natuurlijk! ::top::
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.