verandering aan forum....

Started by A{b}r{a}xa{s}, January 03, 2011, 17:51:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Ik heb net 2 uitbreidingen geïnstalleerd waardoor het forum iets anders is gaan werken :
- onderaan de indexpagina, bij het stukje stats, stond een link naar een pagina met meest recente postings, dat is nu geworden naar een pagina met de meest recent geupdate/vernieuwd topics
- onderaan de indexpagina stonden de 20 meest recente postings, dat is nu de 20 meest recente topics (tekst is wel de recentste postings, maar dan IN een topic)

NB. dit laatste is gedaan zodat niet wanneer 1 bepaald topic veel reacties krijg, dat de hele lijst dan met namen van dezelfde topic gevuld wordt. Nu zijn daadwerkelijk de laatste 20 topics zichtbaar, waarbij de link steeds gaat naar het laatste bericht in dat betreffende topic.....Eigenlijk hetzelfde dus zoals in de (scroll)balk op het oude forum.  ;)

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

A{b}r{a}xa{s}

Er zijn meer mensen die dit liever zien
(als ik de berichtjes die ik ontvangen heb mag geloven) :)

Sieger

Ik vind dit ook wel prettig zo... :D


Sieger

Gert

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on January 03, 2011, 18:00:58
Er zijn meer mensen die dit liever zien
(als ik de berichtjes die ik ontvangen heb mag geloven) :)

Wat mij betreft mag je die berichtjes geloven ;)
Stuk beter zo!

Groet,
Gert

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

hendri

Bas, jij doet leuk mee! haha
helemaal top. 8)

harlin

Bas, links boven heb je het logo van vv.nl, als je daar op klikt blijf je op het forum.
Kan je dat niet veranderen zodat je hier terecht komt: http://www.vliegvissers.nl/
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

helaas, dat was 1 van de dingen die ik als eerste geprobeerd heb, maar dat lukt niet

Gewo

Bas,

Ook niet met "target="_blank">


A{b}r{a}xa{s}

probleem is dat ik de verwijzing (nog) niet heb kunnen vinden in de softwarecode :-)

het is niet als optie aanwezig om het logo ergens heen te laten linken, dus is het zoeken geblazen in de code