mijn inbreng voor 1 maand

Started by obi-130, February 13, 2013, 00:23:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

obi-130

 gert @ dit is het geworden

Gert

Zie m'n reply in het andere topic Gerrit.

Beertje

@Bram,kijk dit is een vliegje in de geest van Gerrit zijn creatie's.

http://www.flies-stepbystep.com/en_quill-nymph,829.html
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.


Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.


HappyFisherman

Ik zet tegenwoordig de kleine bolletjes achterop. Volgens mij wordt de inhakingskans dan een stukkie groter.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

#107
Dat bin'n nuvere mieghommels,Gerrit.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

obi-130

#108
beertje @ ::agree::
bram @ deze is met de bol onder water
zo als deze


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

gijsie20

Mooi weer hoor!
Vis je ook met al de vliegen? Of is het meer voor de hobby dat binden? Je moet wel enorme dozen hebben  :P

Ik bind ook regelmatig mn vliegjes, maar moet toch zeggen dat ik lang niet met alle vis die in de doos zitten.

Joost S.

Obi, mag ik vragen hoe lang jij bezig was met binden voordat je deze kwaliteit vliegen kon binden?

Want stel nou dat ik ook ooit wil beginnen met binden, ben niet zo heel super handig. Heeft dat wel zin, of gaat dat echt jaren duren, zelfs bij fanatiek oefenen, voordat je fatsoenlijke vliegen kunt maken?

Ik raak langszaam geinterresseerd in zelf binden, mede door dergelijke topics. Alleen ik ben een beetje bang dat het ik er niks van bak.

Misschien een keer een bind dag of zo mee lopen, dan kan ik eens kijken of ik er wat aanleg voor heb.

obi-130

Natte vlieg @
bind nu 5 jaar dat wat jij kwaliteit vliegen vind kan een ander wel niet goed vinden
er zitten hier op het forum binders die veel beter kunnen binden dan ik maar die plaatsen hun creaties niet
vind ik pesoonlijk wel jammer maar terug naar je vraag een vlieg hoeft niet mooi te zijn om vis te vangen
en ik weet zeker dat ook jij een vlieg kunt binden die vangt gewoon aan melden bij een beginners cursus
en je zult zien dat ook jij kunt binden
hoop dat je wat met mijn antwoord kunt

mvg Obi





Beertje

Beter of slechter binden is alleen interessant als je een wedstrijd houdt.Ik ben maar een matige binder maar ik ben blij dat de vissen dat niet weten.Daarom bijten ze vol overgave in mijn niet zo best gebonden vliegen. ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.


bazookadude

obi,

mag ik vragen wat voor bindmaterialen je hebt gebruikt voor de bovenstaande vlieg, ik wil hem graag nabinden.