gaat er iemand naar de 'One Fly'?

Started by Scaramouche, September 26, 2016, 18:01:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scaramouche

Ik ken het alleen maar uit de sterke verhalen van vroeger, maar ik wil het wel een keer meemkaen. Denk dat ik er dan op zondag bij ben  :)

http://www.peetershengelsport.nl/webshop/news.php?newsid=6

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

mrproper


Bone F

Ik heb mij 2 dagen laten strikken als scheids....

drefter


Bone F

Nog ff een remindertje, dit weekend (5/6 nov.) gaat het One Fly  evenement weer plaats vinden. Ik hoop dat het weer een beetje als vanouds wordt het weer zit in ieder geval mee. Kijk voor bijzonderheden ff op de eerder vermelde site van Peeters.
misschien tot dandan,
Frans







Scaramouche

Morgen ben ik er  :)

Ik heb speciaal voor de gelegenheid een wondervlieg bedacht die het in theorie geweldig doet. Wat waarschijnlijk betekent dat ik geweldig ga blanken maar ik heb er zin in  ;D
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Bone F

De One Fly was weer een gezellige soms wat rommelige happening met mooie prijzen voor de finalisten. Er werd redelijk goed gevangen. Op bepaalde delen van de jachthaven lagen ze "opgestapeld" maar waren ze toch moeilijk te vangen met opvallend veel aanbeten zonder resultaat.

Scaramouche

Tja, het was jammer dat ik mijn vlieg verspeelde, ik was best lekker aan het vangen. Maar inderdaad gezellig rommelig. En ik heb wel heel veel bind- en leadermateriaal tegen spotprijzen opgedaan. 0,50Eu voor een rolletje tippetmateriaal is niet verkeerd  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10