Teaser van de film Baggelhuizen

Started by Stephan Oude Nijeweme, May 04, 2014, 22:28:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stephan Oude Nijeweme

Vaak wordt mij gevraagd aan het viswater of via mail of de video van Vise N Vis over Baggelhuizen al klaar is.
Ja die is klaar, maar mag pas bij de volgende uitgave van het VNV blad online gezet worden.
Wel heb ik daarom alvast een teaser gemaakt die op mijn facebook-pagina te zien is.

Hier de Link.

https://www.facebook.com/photo.php?v=740383232672922&set=vb.100001037578875&type=2&theater

Veel kijkplezier.

Groeten, Stephan
Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

W3stland

Is het in de film ook vol harde rockmuziek of is daar ook wat van de natuur te horen? Beelden zien er supermooi uit!
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

vliegvisserdorian


Heintje Davids

Ik heb het al eens eerder geopperd: Wordt het geen tijd om hier een aparte rubriek te openen waar men een aankondiging kan doen van bepaalde vliegvisactiviteiten die door deze en gene georganiseerd worden?

Ik weet niet of hier behoefte aan is maar constateer wel dat er mensen zijn die slechts lid worden om hun clubje of wat dan ook te promoten voor activiteiten die zij organiseren. Verder zie ik van deze mensen weinig tot geen enkele bijdrage, behalve dan reclame maken voor zichzelf. Wat dus niet wil zeggen dat hun onderwerp oninteressant is (moet ieder maar voor zichzelf uitmaken), maar blijkbaar vindt men het nodig om zichzelf op deze manier te profileren dus wellicht een idee om ze hiervoor een podium te geven?

BV


Plantje


MarcelN

#6
Ik heb er niet eens naar gekeken, heb niks met die baggerput :(
toch ff gekeken met half oog, bah :-X 'kzie dat die bockel*l ook weer mee doet, dan kijk ik nooit meer! ;D

Heintje Davids

Alles is relatief Marcel. Uiteindelijk is Oostvoorne ook een gewone forellenput, alleen toevallig groter. Maar dat je niet zit te wachten op weer een Hans Bock show (kijk mij weer staan met een kromme hengel) ben ik met je eens. Maar gelukkig voor hem zijn er ook mensen die het helemaal geweldig vinden. Ieder z'n meug!

MarcelN

Wat mij irriteert aan HdB, is dat hij heel veel spam verstrooit om zelf gratis te kunnen vissen op die 'overpriced' vijvers, dat het OVM een put is oké, maar ik zie er geen kilo's pellets in verdwijnen, ook zijn de vissen heel anders van bouw ::agree:: ze zoeken zelf hun eten en het OVM is vaak veel lastiger dan de bekende putjes om te scoren, je moet er veel uren maken....ik heb eens zitten rekenen...ik denk dat ik op jaarbasis aan 1000uur wel kom :o en dat werpt nu zijn vruchten af! Zowel Sepp als ik 'blanken' nooit meer, kwestie van kennis samen delen ;)

Wilco

Heren,
Toon mij het bewijs dat hier sprake is van enig commercieel belang dan kan deze discussie gesloten worden.

W3stland

Dat commercieel belang zie ik ook niet helemaal. Dat er mensenzijn die roepen dat ie alleen hiervoor een account heeft ben ik het wel mee eens.  Ik vind echter wel dat als een actief forum lid dit zou doen dat daar geen probleem in te zien valt..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Wilco

Quote from: W3stland on May 07, 2014, 06:55:55
Dat commercieel belang zie ik ook niet helemaal. Dat er mensenzijn die roepen dat ie alleen hiervoor een account heeft ben ik het wel mee eens.  Ik vind echter wel dat als een actief forum lid dit zou doen dat daar geen probleem in te zien valt..
Dit vind ik een argument dat ik zeg daar heb je een sterk punt. Dit zal in het moderator team besproken worden en de uitkomst zal dan ASAP bekend worden gemaakt.

mvg Wilco

BV

Laten we ook effe een beetje het menselijke aspect in acht nemen.
Dit is toch een forum waar iedereen welkom is om een beetje "forum-vriend" te zijn , en dan moeten we niet iedereen allemaal even geweldig vinden , maar bij de de besproken persoon merk ik een totaal ontbreken van die intentie.

Inderk

Beste mensen.

Hier is geen commercieel aspect aan verbonden.
De forellen vijver van Baggelhuizen wordt beheerd door de NNVV dat de plas pacht van de gemeente Assen.
Dit houdt in dat de NNVV de plas NIET met commercieel belang de plas mag beheren.
En puur kostendekkend mag werken.
Hoe kan het anders dat er vergunningen voor belachelijk lage prijzen kunnen aanbieden? En dat graag willen houden?
Omdat we niet commercieel zijn!

En voor diegenen die Baggelhuizen een put vinden. Prima!
Maar betichten van Commercieel gedrag. dat schiet mij in het verkeerde keelgat.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Plantje


Heintje Davids

Grappig om te constateren dat iedereen bij bepaalde opmerkingen zijn eigen interpretatie er aan geeft.
Bij de geplaaste opmerking commercieel heb ik nooit de plas van Baggel(huizing  ;)) in gedachten gehad maar slechts de VNV die zich tegenwoordig enorm graag wil profileren mbv de sociale media. Misschien een fenomeen waar we gewoon aan moeten wennen en wat in deze tijd ook normaal aan het worden is.
Ik hoop wel dat dit filmpje wat minder "Hans Bock en vismaat show" is en wat meer laat zien van de plas en de mogelijkheden die het biedt. Het vorige filmpje van de Ronde Bleek gaf niet veel meer weer dan 'Kijk mij weer eens met een kromme hengel staan', dus ik hoop dat er ditmaal wat meer van de plas zelf te zien is en wat meer info hoe je hier moet vissen en hopelijk ook wat meer betrokkenen van het water zelf aan het woord en in beeld. Ik heb begrepen dat in ieder geval ook Henk nog in beeld is, maar je kunt je überhaupt afvragen waarom een vereniging als de VNV (vóór en dóór leden?) er niet gewoon voor kiest om leden in dit soort filmpjes aan het woord te laten en te volgen. Maar misschien praat ik nu wel voor mijn beurt en is dit een geweldig filmpje. Ik wacht het af!


Plantje

Even de feiten op een rijtje:
-Stephan geeft aan zich vooral aangemeld te hebben, omdat hij leuke filmpjes wil delen
-Stephan geeft aan verder weinig tijd te hebben om actief op het forum te zijn
-Er is Stephan gevraagd ook een filmpje over forellenplas Baggelhuizen te maken
-Het betreffende filmpje mag nu nog niet gedeeld worden, maar wel alvast een teaser

Wanneer mensen hun bedenkingen er bij hebben of dit al dan niet spam is kan ik dat begrijpen. Persoonlijk juich ik fimpjes over vliegvissen van harte toe. Als een filmpje je niet aanstaat kijk je niet.
Wanneer het doel is dat we allemaal over enige tijd tegen betaling het volledige filmpje kunnen gaan bekijken druist dit zeker tegen de regels en het redelijke in en daar zullen we dan ook wel even op inspringen als moderators. Tot die tijd denk ik dat we dit als een grensgeval kunnen beschouwen.

De reacties over de plas Baggelhuizen lijken me niet nodig. Het is in vele opzichten een mooie plas. Het uiterlijk, de vissen, maar vooral het concept en de gedachte erachter in combinatie met de vrijwilligers. Laten we dat hier in ieder geval niet ter discussie stellen.

goswit


In eerste instantie denk gratis reklame, maar de toekomst zal het leren.  Ik hoor niemand over thomas en thomas . Dit is wel duidelijk reklame.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Inderk

Beste mensen,

De soep wordt niet zo heet gegeten als dat het wordt opgediend.

Maar geen commercie, alleen een aankondiging / voorpublicatie.
Helaas kan ik niet meer zeggen, dan dat het alleen maar geld heeft gekost om anderen de kans te geven om een indruk te krijgen van Baggelhuizen.

p.s. thomas and Thomas zijn superhengels! ;-)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


goswit

Inderk,      we hadden het over reklame .   Wat mij opviel was dat een van de leden een groot reklame blok had van Thomas en Thomas , wat mijn inziens niets te maken heeft met het betrffende onderwerp.   

Dit is duidelijk reklame, een tijdje geleden had een van de leden reklame voor zijn eigen bedrijf , die is verwijderd.   Ik vindt persoonlijk dat er geen reklame  ( behalve sponsoren )  op dit forum thuis hoord tenzij het van nut is voor dit forum .

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Inderk

That's affirmative!
Het kwartje begint te vallen
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hilco de Visser

ik heb geen idee wie Hans Bock is , daar loop ik te kort voor mee.

Maar door deze discussie ben ik op facebook gaan kijken en ik herkende die kop onmiddelijk van de vele filmpjes op youtube waar in je overspoeld
word door de MSX reclame.

wel veel leuke tips over technieken. en een hengel die van het vlot wordt getrokken .

dus ik kan me de reactie over reclame wel vooorstellen .

ik heb de film "teaser"nog niet bekeken dus het kan meevallen .   maar zal wel niet hahahahahah

MarcelN

pfff die reclame van MSX, staat er idd vol mee.
Maar die teksten die die uitkraamt ;D uhh uhhh uuhhhhh uuhhhh  ::) Dat lijk wel Sanne Hans :P
Ik wist overigens niet dat de vnv betrokken was bij die vijver, daar komen toch ook veel spinvissers en knuppeltje erbij? :'(

Plantje

In principe is het reclame voor Baggelhuizen. Aangezien Baggelhuizen geen winstoogmerk mag hebben/heeft kunnen we ze ook niet als sponsors instellen.

Onder de streep denk ik dat het goed is voor Baggelhuizen als er af en toe wat meer vissers heen komen. Op die manier komt er wat geld in het laatje om te zorgen dat de vijver kan blijven bestaan. Want ook al is er geen winstoogmerk: er is toch af en toe wat geld nodig om te blijven bestaan.

Op de vijver mag ook met de spinner gevist worden en je mag er ook vis meenemen. Echter, een groot stuk is (gelukkig) fly only!


BV

Daar kan ik me zeker in vinden, maar de foute gevoelens gaan hier toch niet over Baggelhuizen.