Denk niet te laat, maar waar gaan we a.s. weekend vissen, BEN benieuwd

Started by ben, October 11, 2012, 23:42:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen

Zo naar het haringvliet om te proberen wat monster baars te vangen :)

HappyFisherman

Die teller van de 0 afhalen met Maurice! Alhoewel ik het wel een beetje TE mooi weer vind om te snoeken  :o 8)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Useless

Zou dit hele weekend gaan snoeken maar gaat door nare familieomstandigheden van 1 van de vismaatjes niet door. Jammer, maar op de één of andere manier was het plezier er toch al een beetje vanaf.
Gisteren nog wel een dagje gesnoekt en ondanks dat het ontzettend taai was, toch nog een aantal weten te snaaien.

HappyFisherman

Wederom heerlijk niets gevangen (op een patat oorlog en bamischijf na). Wel weer een paar heeeele mooie stekkies te zien gekregen en daar gaat binnenkort ook echt nog wel snoek uit komen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Ron


Troutbuster

Morgenochtend weer maar eens naar ons clubwater, "de Wranghe"
Christof en schoonpa zijn er ook

Als het maar droog blijft! ::bidden::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Zo!
weer een prachtige ochtendsessie achter de rug op ons schitterende club water "de Wranghe"

Het ging niet vanzelf, maar toch weer eens lekker gevangen!

de eerste 2 waren aan "the Hares Ear & Partridge" het "haasje" , 1 op  een bloedrode buzzer (onder de bung) en op het laatst nog een gaaf exemplaar op een hoog geviste Damsel Nymph.

Ik lees net in mijn e mail box dat er agelopen donderdag weer is uitgezet op de Wranghe

Dan zou je zeggen, magere vangst, 4 st, maar..........

Het is daar altijd lastig mijn 2 vismaten (Christof en Frans) blankten vandaag en dat heeft niks met hun viskunde te maken!

Gelijk wat verschillende hengels en dito materiaal uitgetest, en zodoende een leerzame ochtend!

Schitterend weer en prachtige omstandigheden maakten veel goed.

Volgende keer qua vangsten hopelijk beter mannen!

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

2 uurtjes met een zinklijntje tussen de deegsmijters gestaan en 5 forelletjes van de bodem kunnen harken :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben