bugbond nog goedkoper

Started by jagoziva, November 17, 2012, 23:44:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jagoziva

Ik leef gewoon in een vliegbindwarenhuis, een konijn die genoeg dubbing afgeeft voor jaren,vogels die alle kleuren veren verliezen,maar mijn nieuwste ontdekking was dat bugbond gewoon boven ligt.
Ik heb net bugbond besteld voor € 20,zegt mijn vrouw ,he dat heb ik ook in mijn nagelstudio.
Dus ik ff proberen met haar troepjes ,werkt het gewoon perfect en ze heb nog een speciale uv lamp ook waar je ze gewoon onder kan leggen om extra te drogen.Maar nou ging ik ff naar de prijs kijken en zij koopt t gewoon voor nog geen € 5. op internet en je hebt het in dikke en dunne vorm.Het heet topcoat voor nagels.
heeft iemand anders dit al geprobeerd ?

gr. Michel

jelle

dat niet maar ik heb wel nagellak in verschillende kleurtjes lekker g
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

hendri

mischien heb je een link van waar het te koop is??   ::goodjob::


jagoziva


Useless

Ben eigenlijk meer benieuwd naar die UV-lampen. Werken die dingen op alle soorten? En daarmee bedoel ik, bug bond, bug off, loons enz. Heb ooit begrepen dat al die merken qua UV niet altijd uitwisselbaar zijn. Maar een UV lamp is volgens mij op den duur een stuk goedkoper dan iedere keer de batterijen van mijn lampje verwisselen en zou de aanschaf van zo'n lamp wel handig vinden..

Henkie

Meteen maar even een testje gedaan. Bug Off werkt prima met de Bug Bond lamp. Bug Bond doet het andersom ook prima met de Bug Off pen.

Zal even de plaatjes van de lampen er bij doen want bij Bug Bond zie ik verschillende lampen gebruikt worden.

Gebruik overigens herlaadbare batterijen in beide lampen. Doe je een hele tijd mee, dus dat zijn de kosten nou ook weer niet.

[attachment deleted by admin]

HappyFisherman

Zo'n lampje straalt licht uit van een redelijk breed spectrum (vandaar die paarse gloed die je ziet) en dan maakt het merk lampje dus niet uit. Ik kan me wel voorstellen dat de wat duurdere lampjes een hogere intensiteit hebben en dus de polymerisatie van je lijm een stukje sneller gaat.
Goedkopere lampjes zul je dus langer moeten gebruiken om hetzelfde resultaat te krijgen als de wat duurdere en dus meer batterijtjes kosten...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

jagoziva

ik gebruik mijn spectrolamp van mijn werk, is om lekage op te sporen in een koelsysteem met speciale olietoevoeging.Die van mij word gebruikt in de auto airconditioning klein maar heel sterk. Kost alleen wel een boel geld € 99,00 maar is met een seconde hard
alle uv producten werken hetzelfde en alle uv lampen ook alleen is inderdaad de intensiteit meer of minder. Het duurt misschien ff langer maar met een goedkope werkt het net zo goed.basic nagelgels blijven een beetje plakkerig maar topcoat word glashard en niet meer plakkerig net als bugbond of bug off

wouter veuger

interessante tip!.

mijn hardhead van loon outdoors is bijna op,mooi spul ,alleen duurt het toch wel een 24 uur voordat het hard is,en het slaat vaak wit uit als het nat wordt.

wellicht even wat van dit spul scoren... ;)

Rossie69

#10
zwarte lampie van bugbond is wel een goeie.
Heb hem zelf niet maar die droogt de bb super snel.

deze heb ik zelf

dan de orgineele van bb



MIchel aka de wegkwijt ?
heb jij al die uvgel geprobeert? dan op je nagel ?
Deze wordt ja donderse heet ja.
is dat ook van de nagelstudio ?uvgel dat ie heet wordt.



hendri

die bug off wordt ook wel heet op je nagel henk.

ps, ik wist niet dat jij dat ook op je nagels deed.  8) 8)

Rossie69

weet je het nu ja.

::blabla::

jagoziva

Als je er veel op doet word het warm maar niet heet ,ik heb het niet geprobeerd maar ik hoor van de kenner naast me   ::)
Ik heb het bugbond nog niet binnen ,als ik het heb zal ik het vergelijken op de nagel van mijn vrouw.
Als ze gaat schreeuwen weet ik het verschil   ;D

jagoziva

Als het goed is ben ik straks de weg niet meer kwijt want ik krijg een nieuwe bus met groot scherm navigatie
::KOOL::

Useless

Ik ga vandaag of morgen het lampje van de overbuurvrouw uit haar nagelstudio maar eens uitproberen. Eens kijken hoe dat functioneert.

Team

Is dat wel een nagelstudio????????  lampje rood???
NUNC  AUT  NUNQUAM

Useless


Beertje

Michel; Als ik het goed heb dan droogt b.b. in 10 seconden,maar dat nagel spul doet er minstens één minuut over.Klopt dat??
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jagoziva

Nee bij mij droogde het met 4 x draaien dus ik denk ook met 10 seconden
Maar mijn.lamp is wel heel sterk ,dus ik weet niet hoelang het duurt met de lamp die erbij hoort
Ik heb het originele bugbond ook binnen dus ik zal het proberen te vergelijken, maar morgen gaan ik eerst naarde eemhof zodra ik wat weet laat ik het horen

Erwin

Ik ben benieuwd hoe de testen met het alternatieve bugbond zijn afgelopen.

Bevalt het werken met de nagelgel??
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jagoziva

Sorry dat ik nog niet gereageerd heb, druk met andere dingen.
Maar ik heb het getest en ik vind het bugbond echt troep, het plakt en het droogt slecht en het stinkt behoorlijk
Ik vind het makkelijker met het nagelspul .
Nou ben ik benieuwd wat een goeie binder er van vind
Want ik ben nog niet zo goed erin


Rossie69

kom maar op.

wil het wel testen


Erwin

Ik heb op ebay een flesje topcoat gekocht voor 2 dollar. Zal wel een week of twee duren voordat ik het heb. Ik ben benieuwd of het werkt en of de viscositeit goed is.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...