Zucht,houd niet op

Started by Rene V., May 22, 2014, 17:35:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Bert J.

Wat droevig is dat toch. Het gaat al niet super met de zeebaarsstand, en een paar van deze klojo's verzieken het even voor duizenden sportvissers. Puur uit winstbejag. Met de zeeforelstand ging het nu juist wel de goede kant op. Ik hoop dat dat over een paar jaar nog zo is...
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Kruijff

Gr Ed

Gerrit72



Hoe bedenken ze het...mooi balen.

Drie week terug zag ik dat bij de kribben van de Hondsboschezeewering overal staand wand stond.
Vanaf de kant kwamen twee mannen op een brommer de vis ophalen (ik zag een grote harder en een zeebaars).
Ik vroeg me af of dit soort visserij is toegestaan (ik heb geen idee namelijk), maar voor de sportvissers vanaf de kribben is het in ieder geval niet ideaal :(
The only difference between men and boys is the price of their toys.

HappyFisherman

Ik heb proberen uit te zoeken welke partij ik daarvoor moest hebben, maar dat was zo makkelijk nog niet... Kon er wel 1 verzinnen die dierenwelzijn hoog in het vaandel heeft staan, maar zo gek ben ik ook weer niet :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

sjoerd

Laat ik nou vandaag net een artikel lezen in de stentor van vandaag dat het WNF morgen 24 mei de eerste Wereld Vismigratiedag houdt, waarbij aandacht wordt gevraagd voor vrije optrekmogelijkheden voor riviervissen zoals zalm, steur etc.
Dat is echt nodig want zo las ik  van de 177 langste rivieren op aarde is inmiddels 2/3 !!! ingedamd tbv stuwdammen voor waterkrachtcentrales.
Als we niks doen zo is de verwachting zijn alle rivieren  eind van deze eeuw afgedamd.
Het artikel ging verder nog in op de uitgezette steuren in o.a. de Nieuwe waterweg, die inmiddels naar zee zijn getrokken. Ik ben benieuwd hoeveel daarvan in de warnetten zullen belanden.  ::hulp::

Sjoerd

sexyloops

meer Eu  ja lekker heb je straks tijd genoeg   om te vissen maar van die bijstandsuitkering  kan je geen vlieg binden

en karper staat op elke menu kaart    wij kunnen niet meer uiteten   maar passen het menu dan aan naar de oostblokkers  ::goodjob::

sexyloops

dan maar snel een W.O.3 dan

MarcelN

Die etter van een Wilkin, zit hier in de Vlaardingse vaart tegenwoordig vanuit een bootje met aggregaat met stroom tussen het riet te prikken, nergens is de vis meer veilig lijkt het wel. :(
Ik zal eens kijken of ik die F150 van hem langs de watersportweg zie staan, iemand een kenteken? gaat er een flesje Smirnov onder zijn klep :P

Gerrit72



Hebben wij als elite vissers (grapje... ;)) niemand in ons midden die zou kunnen lobbyen?
Er zijn genoeg gegronde redenen te verzinnen om die visserij ter discussie te stellen.
Ik zeg; kamervragen!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

sexyloops

#10
 ;) heb je hier iets aan MarcelN



en zijn Electro boot


MarcelN

Daar kunnen we wel 'wat' mee ja ;) istie vast heeel trots op op z'n blingbling bakkie, mooi! :-X

sexyloops

moet je zij harley foto ook hebben kan je zijn drie eenheid op blazen

MarcelN

Ooo een Harley, dan lijkt het nét een aanslag, is helemaal hot tegenwoordig, maarre ik heb geen granaten :-\

sexyloops

Kapitein Archibald Haddock  heeft wel wat voor je denk ik

Bone F

Sjesus die visserij moet nogal wat opleveren dat je er zo'n, ik denk bijna nieuwe bak, van kunt kopen en rijden of "tuiniert" hij er ook nog een beetje bij. Ik snap nu ook wel dat ie zijn "rechten" te vuur en te zwaard verdedigd.

MarcelN

Zo'n type zal best ook wel groene vingers met een luchtje hebben, ruimte zat daar voor een extra wandje ::)

W3stland


Merk   :   Ford
Handelsbenaming   :   F-350 lariat
Voertuigssoort   :   Bedrijfsauto
Brandstof   :   Diesel
Catalogusprijs   :   € 61.132,-
BPM   :   € 14.914,-

Das best een dure..
T water leegvissen loont..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

maurice

Hey Marcel als je het doet word het vast als aanslag gezien van een concurrerende motorclub.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Bone F

Alle wilde initiatieven ten spijt blijft denk ik alleen de de emotie van René over.... ZUCHT :-\