lijn op marktplaats.nl

Started by bij, January 22, 2011, 22:08:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bij

Hoi op marktplaats worden lijnen te koop aangeboden. Weet iemand van jullie of dit goede lijnen zijn, zie link
http://link.marktplaats.nl/414644803


HappyFisherman

Geen merk, geen specs en erg goedkoop. Geloof ik dus niet in...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

dartmayor

Deze advertentie heb ik vorig jaar zomer ook al eens gezien.

Staat er dus al lang op of alweer.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

bij

Ik heb de verkoper weleens aan de telefoon gehad hij vertelde mij dat hij de lijnen uit Amerika liet overkomen. Dus het zijn volgens zijn zeggen elke keer nieuwe lijnen.

Forelletje

Niet kopen...ik heb er ooit eens 2 gekocht om SH lijnen van te maken gewoon bagger.

Richard

Gert

Quote from: bij on January 22, 2011, 22:55:05
Ik heb de verkoper weleens aan de telefoon gehad hij vertelde mij dat hij de lijnen uit Amerika liet overkomen. Dus het zijn volgens zijn zeggen elke keer nieuwe lijnen.

Dat kan natuurlijk - maar misschien moet hij daar maar eens mee stoppen, of het niet als "overcompleet" aanbieden.  ;D Want zo blijft hij steeds te veel lijnen houden natuurlijk.
En als Richard zegt dat het bagger is dan geloof ik dat graag. Maar niet kopen dus.

Groet,
Gert

Rossie69

 ::vinger::

ja en letterlijk dikke vinger en de hele hand erbij.

heb toen ookeen zinklijn gekocht bij hem denk wel 7 jaar gelee ofzo.
ik dat lijntje thuis gekregen,nog voor het weekend,dat ik met een club voor de eerste keer mee ging naar het ovm.
dus drijf en zinklijn bij me dacht ik.

nou heb het geweten,wat een schijtlijn,dus zou het sterk afraden om bij die drol te kopen,zonde van je centen.
was helemaal wazig,moest hem bellen en hij zou dan weer iemand bellen om dat te regelen.

dus niet in trappen,koop dan voor 17 euro een shekspeare lijn bij vlemmix,weet je teminste dat je een lijntje hebt waar je mee kan werpen.
f waar dan ook voor onder 20 euro.

verwijderen die mafkees,van marktplaats.
en dus steek het niet onder de stoel of bank,maakt me ook niet uit.
maar niet kopen bij hem.

en meer zeg ik niet :)

harlin

Of het wat is weet ik niet, maar voor snoeken ben ik geen lijnen nut.
Heb deze vanmiddag gekocht: http://www.firsttackle.co.uk/acatalog/Cortland_Fairplay_Fly_Lines.html
Het is voor mij een 1 seizoens lijn, ken de lijn niet maar denk niet dat het echt rommel is voor €22,50.
En met deze winters doe je er 2 jaar mee. ;)
Ga hem ook eerst gewoon uitproberen.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

harlin, is dat wel de huidige prijs ? er staat nl. ook dit bij : New Lower Prices for 2006.

bij

Bedankt voor de meningen. Kan ik mooi het geld in de zak houden en een betere lijn elders kopen.


Rossie69


bij

Op marktplaats.nl heb ik onderstaande lijn met gevlochten kern gevonden is dit wat.http://link.marktplaats.nl/414553672

Ik ben op zoek naar een wf #4 lijn. Weet iemand waar je deze prijsgunstig kunt kopen?

A{b}r{a}xa{s}

In het verleden kocht ik nog wel eens een merkloze (lees : goedkope) lijn, tegenwoordig niet meer..... door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen :)

Rossie69

weet je wat het is met sommige lijnen.
er staat geen merk bij vermeld,dus kan je ook niet echt een oordeel geven er over,van werp eigenschappen en drijf vermogen enz.
Als het nu ook al een gebruikte lijn was met een naam erbij,dan had het iets makkelijker beoordeeld worden.

of je met die man een mailtje sturen waar je die lijn mee kan vergelijken ?

drefter

In sliedrecht is ook iemand die deze lijnen aanbied ik koop er alleen mijn snoeklijn hoef ik er ook niet zo voorzichtig mee te zijn en die lijnen zijn er goed voor en als er eens een sneuvelt jammer dan .

Gr Martin

bij

Quote from: drefter on January 23, 2011, 12:51:38
In sliedrecht is ook iemand die deze lijnen aanbied ik koop er alleen mijn snoeklijn hoef ik er ook niet zo voorzichtig mee te zijn en die lijnen zijn er goed voor en als er eens een sneuvelt jammer dan .

Gr Martin

Volgens mij is dat de zelfde man als degene die de lijnen voor 13,50 euro verkoopt.

drefter

Ja volgens mij ook.

Gr Martin

jan.K

Het adres uit Slidrecht is volgens mij iemand anders
ik koop daar al jaren mijn lijnen en die bevallen mij uitstekend
het zijn afgekeurde merklijnen waar soms kleine verdikkingen inzitten
voor mij geen probleem en als er te veel oneffenheden inzitten stuurd deze man(de Bree meende ik)gewoon een nieuwe lijn op
ik zet elk jaar een nieuwe lijn erop
heb ook in het verleden dure rio lijnen gehad,die niks beter gooide
gr Jan

bij

Als ik de naam goed lees op marktplaats heet de man die de lijnen aanbiedt Koos de Bree. Ik heb al eens contact gehad met de man uit Burgerveen, hij vertlde mij dat de man die ze verkoopt uit Sliedrecht komt maar dat hij de advertentie plaatst omdat de vlieglijn verkoper geen internet heeft. Vandaar.

HappyFisherman

Vaag vaag, lijkt me meer zo'n 2ehands autoverkoper :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Forelletje

Ego een van onze sponsers heeft Faiplay lijnen van Cortland in de verkoop ..prima lijntjes voor €24.
Succes
Richard

bij

Wat ik snel op internet las is de cortland fairply niet verkrijgbaar in #4. Maar vanaf # 5!

Rossie69

klopt tussen persoon.

lekker handig hahahaha

harlin

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on January 23, 2011, 07:00:18
harlin, is dat wel de huidige prijs ? er staat nl. ook dit bij : New Lower Prices for 2006.
Heb de lijn (#5) in oldenmarkt gekocht voor €22,50
en een 444 #4
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

bij

Het bedrijf in Oldemarkt is dat de hengeldiscount?