Welkom Beatle

Started by Vliegvissers.nl Team, December 01, 2018, 15:11:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Beatle welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Beatle

Hallo,

ik ben Michiel en kom uit oegstgeest, en heb nog geen ervaring met het vliegvissen, maar het is wel een manier van vissen die ik al een tijdje wil gaan proberen.

heb jaren statisch gevist achter de karpers aan en ongeveer 10 jaar geleden daarmee gestopt en volledig overgegaan op het oppervlakte vissen op karper, daarna is ook een beetje het penvissen bij gekomen voor de koudere maanden. vis heel vaak met een 1,75 lb sportex hengel, maar pak ook heel graag mijn 1lb hengeltje, zeker voor in de polders.

daarnaast vis ik een paar keer per jaar op baars met een ul hengel en kleine plugjes

FSCHAMP

#2
 ::welkom:: op dit forum Michel (AKA Beatle).  Je bent op de juiste plaats als je wil starten met vliegvissen. Op dit forum kan je veel bijleren over deze ultieme hobby.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59

Welkom op dit forum Michel.

Gerrit