Slingbag A&M

Started by kiez, March 10, 2015, 13:12:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kiez

Zijn er al vissers die ervaring opgedaan met de slingback van A&M hoe bevalt deze geinig ding voor weinig geld.

Gert

Ik las vorige week of zo dat Maurice er een heeft gekocht. En ik heb nog niet gelezen dat ie 'm weer heeft teruggebracht, dus zal wel goed zijn ;)

Groet,
Gert

maurice

Nou moet zeggen past nog teveel in.
[emoji12]
Mooi ding stevig en ruim.
Ga er in de vakantie veel gebruik van maken.
Heb hem nog niet echt getest maar zie er wel voordelen in voor als het warmer vis weer is.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

quaden

ik heb dezelfde mening als maurice,
zaterdag heb ik de black and grey versie ontvangen. hij zit prettig, ziet er sterk uit (gesp, naden ritsen etc) en hij is ruim. Ik ga hem in de zomer en op mijn visvakantie veel gebruiken!!!

kiez

Mannen bedankt voor de info ook maar bestellen dan.

gr Kiez

maurice

Dat is zeker de moeite waard
::bbq:: ::proost:: ::proost::

RiverHunter

Waarschijnlijk krijg ik hem morgen in huis, ook voor warmte zomer.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Koen

ik vis inmiddels al 2 jaar met de chestpack (Fishpond) en ik ga niet weer terug naar een vest. Heerlijk. Je neemt nooit te veel mee. licht, zit niet in de weg. de mijnen (heb een kleine en een grotere :P) waren alleen iets duurder :P

Nigel

Ik heb de beige uitvoering.. achteraf zou ik grijs gepakt hebben. Voor het snoeken. (En dan vooral met kunstaas) net te klein. Voor de kleinere streamers en vliegen ideaal vind ik. Evt kun je er ook nog van alles aanhangen maar dat had je vast al gezien.

Steelhead

Ik had zo'n ding van Pategonia maar kon er niet aan wennen.
Dus maar weer de deur uit gedaan.
my best memories are not that old!

kiez

Zo vandaag binnen gekregen had wel iets groter mogen zijn maar voor dat geld een super tasje.
Even voor op een paar bandjes opgestikt voor onthaak tangetje en vliegenvet helemaal klaar nu.

Rossie69

wil um ook wel gaan proberen.

ben de chestpack zat.


Koen

kun je die chest pack niet slingen dan?

maurice

Henk neem die van mij wel mee in April kun je hem bekijken
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

Koen nee dat valt tegen.
Dan heb ik ja een skippyzak voor me hangen.

Maurice heb er 1 liggen hier.
Moet nog wel testen.
Ziet er toch wel degelijk uit.
Alleen waar alles voor dient ?
Vooral die elastiekies .