Merwede

Started by drefter, June 22, 2014, 20:48:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Vandaag eer eens een paar uurtjes op de Merwede gevist  na weer een aantal kleintjes gevangen te hebben zie ik in een klein poeltje een vis azen gooi de nimf er bij mis aaaahhh nog een paar worpen niets meer en ja alles weer een in de knoop  ja de opwinding he alles er weer aangeknoopt eerste worp bam hangen vond het wel een foto waard mijn middag was weer goed. nog een paar mede vliegvissers gesproken was weer gezellig.





wouter veuger

Mooi hoor dikke winde ::agree::

jeroenV

Altijd mooi vissen op de merwede, kom er graag, mooie vissen!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Plantje


Troutbuster

Lekkerrrrrrrrr...... Mart!!
::goodjob::
Eind augustus weer maar eens die kant op
September de NK finale aldaar!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Joost S.

Mag ik vragen op welk gedeelte van de merwede dat is? En met welke vergunning mag je daar vissen?

Want ik ging een paar jaar geleden naar woudrichem, twee a drie keer per jaar. Maar daar mag ik blijkbaar niet meer vissen.

Het is heel onduidelijk daar, met zelfs stukken water waar alleen inwoners van woudrichem mogen vissen. (Slaat echt helemaal nergens op, maar goed)


drefter

Het is precies dat stuk wat jij zeg woudrichem en sinds dit jaar is er weer aan een vergunning te komen bij de hoop.

maurice

Mooie vis Martin
::bbq:: ::proost:: ::proost::

jeroenV

Quote from: drefter on June 22, 2014, 20:48:31
Vandaag eer eens een paar uurtjes op de Merwede gevist  na weer een aantal kleintjes gevangen te hebben zie ik in een klein poeltje een vis azen gooi de nimf er bij mis aaaahhh nog een paar worpen niets meer en ja alles weer een in de knoop  ja de opwinding he alles er weer aangeknoopt eerste worp bam hangen vond het wel een foto waard mijn middag was weer goed. nog een paar mede vliegvissers gesproken was weer gezellig.

Hele mooie vis!