Recordsnoek

Started by Gerrit72, November 06, 2013, 21:46:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72


Vandaag stond ik op een dam in een mooi kanaal. Het zag er veel belovend uit, alleen die strakke waterspiegel was niet ideaal. Liever had ik wat meer kabbel. Na de eerste worp stripte ik binnen ri de dam. Voor het kantje nog even een paar tikjes met de hengeltop, waardoor de streamer mooi heen en weer wapperde. Ik stond ervan te genieten en op dat moment zie ik een snoekje de streamer weggrissen. Altijd een mooi gezicht;



Mijn record, nog nooit ving ik zo'n klein snoekje op de streamer  :)



Na het terugzetten wierp ik aan de andere kant van de dam in. Weer binnen strippen, even tikken met de top en...kaboem! Nu wel een hele dikke, die helaas na enkele seconden losschoot :( Dat was een mooi verhaal geweest, een mini en maxi record in twee worpen. Maar ik klaag niet, twee aanbeten, dat beloofde wat. Echter je raad het al...uitkammen van een flink stuk vaart leverde daarna geen aanbeet meer op. Wel even heerlijk gevist.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

FlueFisker

Nice  ::duim::
Leuk ukkie inderdaad en typisch dat zo'n monster dan losschiet  >:(
Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!

Arie de Vries

En wederom een mooi verhaal Gerrit, zit echt in dubio, dit weekeind vissen op Baggel of gewoon in eigen dorp achter de snoek aan? Ben er nog niet uit
Groet, Arie

Gerrit72



Op zich een luxe keuze Arie, beide zijn leuk! Ben benieuwd wat je kiest en wat de vangst wordt  :)
Flue en Arie thanx.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Marksman

Best wel dapper van zo'n klein snoekje.;-)

wouter veuger

Grappige foto zo die tweede,en wat betreft die grote...je weet nu waar ze woont,dus we zien d'r vast nog wel voorbij komen ;)

Gerrit72



Helemaal mijn idee Wouter, I'll be back!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

BV

Je had me  ;D
Gerritgrap
Mooi toch zo een kleine gulzigaard

Gerrit72


Tsja, kon het niet laten  :)
Idd mooi zo'n dapper ukkie, snoek vind ik een bijzonder mooie vis.
The only difference between men and boys is the price of their toys.