Snoek in de kou

Started by Nellesje, March 22, 2013, 10:08:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje


Erwin

Het boekje is een makkelijke vertaling van de visserijwet dus het boekje is niet leidend, maar de wet inderdaad.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Nellesje

In mijn boekje stond trouwens dat je tot 1 maart op snoek mag vissen en de laatste zaterdag van mei weer op snoek mag vissen. Dus eigenlijk mocht ik er niet op vissen.

Plantje

Nee, in je boekje staat dat het vanaf 1 maart gesloten tijd voor snoek is.

wouter veuger

heurrrrlijk,zo een eindeloze discussie. ;D

als sportvisserij nederland het volgend jaar duidelijker zou maken,gaan we dat allemaal nog missen hoor ::agree::

Plantje

Haha! Dat dan weer wel. Want jij krijgt waarschijnlijk zometeen weer over je heen dat het niet onduidelijk is :)

wouter veuger

IK vind het ook niet onduidelijk hoor,maar het is wel een komisch jaarlijks terugkerend ritueel.

ik ben zelf een weekje op vakantie geweest,maar het doet me goed om te zien dat de discussie vrolijk verder is gegaan ;)

Nellesje

Maar is het een probleem dat ik of iemand anders het niet snapt? Ik kom het hier even vragen op het forum.

Plantje

Nee, dat is geen probleem. Daar is het een forum voor!

wouter veuger

ben ik het helemaal mee eens,zonder vragen zou een forum niet bestaan ::agree::

Rossie69

staat allemaal zo krom beschreven in dat lange maffe boekje van je vergunning.
zelfs ik kom er bijna niet uit :)


Rossie69


Nellesje


Plantje

Bedankt Henk! Dit maakt het 100% duidelijk! Vooral het voorbeeld geeft veel duidelijkheid.

Nellesje, dit zou ook ongeveer zijn wat ik zou noemen. Verwacht je nog een pb hierover of is het zo duidelijk?

Nellesje

Plantje, ik denk dat het zo wel duidelijk is. In iedergeval bedankt voor jou hulp! Ik hoop dat ze in de toekomst het boekje wat duidelijker maken.

Rossie69