Lenzen

Started by rene, January 21, 2013, 23:53:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rene

Goedendag,

Ik heb net een camera gekregen een canon 1100
En ik wil graag de vliegen die ik gebonden heb scherp op de foto zetten
Welke lenzen gebruiken jullie hiervoor en bewerken jullie de foto achteraf ook nog met bijv photoshop
Alvast bedankt voor de reactie's

kiez

Klasse lens die tamron Rob zou ik ook voor gaan.

Canadian_Streamdance

 ::agree:: super lenzen en prijs kwaliteit heel goed! beter dan de originele merken vind ik persoonlijk
ik gebruik ook de tamron op men nikon D90 en volstaat prima!!!

Canadian_Streamdance

ik zal mij nader verklaren want ik begrijp de verwarring die er onststaat en de reactie!
ik heb een tamron lens aangeschaft omdat ik inderdaad zon basic nikon lens erop had zitten die je bij de body krijgt en die eigenlijk niet zo goed zijn van kwaliteit!! en de tamron hiervoor een ideale vervanger is die in prijs en kwaliteit naar mijn mening beter is! voor hetgeen dat ik ermee doe heb ik geen pro lenzen nodig en vergelijk ik die hier ook zeker niet mee, dat is een heel ander gamma en prijsklasse!
dit maar even voor de duidelijkheid ;)



Canadian_Streamdance

#4
en over die laatste die je noemt ben ik het met je eens de rest van de lenzen heb ik geen verstand van maar blijkbaar ben jij wel een kenner in dit vakgebied :D ::duim:: ::top:: ik spreek enkel uit eigen ervaring en scheer ook niet alle lenzen over een kam ik had het ook enkel over de originele basis lens ( kitlens ) van nikon 18- 55 die ik op aanraden van de fotograaf in de fotostudio in mijn dorp vervangen heb door een tamron!
en ik was er ook sceptisch tegenover in het begin maar zelf vind ik ook dat deze lens beter is dan diegene die erbij zat in het basic pakket.

ik weet nu dus ook direct bij wie ik moet zijn voor vragen over fotografie !! :D
groot gelijk dat je er op ingaat! zo heb ik ook weer wat bijgeleerd ;)