congo Hair snoekstreamer

Started by Ron, October 17, 2012, 17:26:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron

Deze  snoekstreamer is gemaakt van congo Hair mooie spul .
Sieger nog bedankt voor de website .


Sieger

Ziet er top uit Ron... En is net zo makkelijk mee te werken als ander fibers, toch?

Op naar de eerste vangst....


Sieger

Gerrit72



::goodjob:: Kunstig, ziet er goed uit!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Ron

Quote from: Sieger on October 17, 2012, 17:28:26
Ziet er top uit Ron... En is net zo makkelijk mee te werken als ander fibers, toch?

Op naar de eerste vangst....

Het is zeer gemakkelijk om mee te werken en het is niet duur ,ik heb 10 kleuren en als die op zij
dan bestel nog veel meer van dat congo hair.

hendri

heey ron, ziet er goed uit hoor. maar euh op welke manier bind je het spulletje in? zoals phillip laats in een filpje niet zien of plukje onder en dan plukje boven?

Ron

Quote from: hendri on October 17, 2012, 21:31:09
heey ron, ziet er goed uit hoor. maar euh op welke manier bind je het spulletje in? zoals phillip laats in een filpje niet zien of plukje onder en dan plukje boven?

Hendri de congo hair bind ik in zo als op dit filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=Y_q8N3gCHDk&playnext=1&list=PL2ECEE5A59D5FBA47&feature=results_main

HappyFisherman

In vervolg dus een zakkammetje mee naar het water Ron ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

doe maar een borstel kam is zo tandloos ;)

das dan wel het nadeel van dat haar.

Eric


gijsie20

Vraagje hieromtrent;

Ik heb ook wat verschillende kleuren besteld om wat baars en snoekstreamers te maken. Hoe vis je deze? Aan een zinkende lijn? Of kan het ook aan een drijvende lijn met een lange leader? Ik weet niet hoe of dit spul drijft/zinkt?

Groet Gijsbert

Ron

Quote from: gijsie20 on October 19, 2012, 20:13:37
Vraagje hieromtrent;

Ik heb ook wat verschillende kleuren besteld om wat baars en snoekstreamers te maken. Hoe vis je deze? Aan een zinkende lijn? Of kan het ook aan een drijvende lijn met een lange leader? Ik weet niet hoe of dit spul drijft/zinkt?

Groet Gijsbert

je kunt ze alle bij gebruiken.