Nieuwe eigenaar.

Started by maurice, January 10, 2018, 14:26:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Koen

ik zag het ja. ben benieuwd, zal iig niet meer het zelfde zijn.

HappyFisherman

Als ze al een plaatje van een ouwe kerel met werphengel bij het vissen zetten...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

#3
Nou dit is dus de ideale camping als je wilt stoppen met vissen:

De camping in Kyllburg staat bij veel vissers bekend vanwege de vele mogelijkheden.
Gelegen aan de rivier Kyll vindt u vast en zeker een mooie plaats om uw hengel in het water te werpen. Met haar rustige waterloop en talrijke schaduwrijke plaatsen biedt de Kyll tal van kansen om uw geluk te beproeven. De bijzondere discipline 'het vliegvissen' is ook erg populair.
Naast vissen op de camping zijn er natuurlijk meer mogelijkheden in de regio. De eifel is rijk aan water. Er zijn vele riviertjes, watertjes en mooie meren, kratermeren en maaren. Op veel locaties kan en mag gevist worden, dit maakt de Eifel een paradijs om te vissen.
Bij de receptie kunt u terecht voor officiële visvergunningen, visartikelen en informatie.

Let op de  regel:
vindt u vast en zeker een mooie plaats om uw hengel in het water te werpen
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

goswit

vindt u vast en zeker een mooie plaats om uw hengel in het water te werpen   :o :o :o :o :o ;D

Nou ,als het zo erg is blijf ik wel in Lux.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

HappyFisherman

Mooi stekkie voor Hilco ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

#6
gisteren contact gehad met de nieuwe eigenaren.
moet zeggen klinkt allemaal goed.
ze zijn druk bezig met de vergunningen en eindelijk een keer de regels duidelijk te krijgen.
ik gun ze het beste in ieder geval
en daar laat ik het bij.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Bone F

Nu maar hopen op echte reviews.

Team

Ziet er niet slecht uit gewoon even afwachten, slechter dan het was kan het niet worden ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Bone F

Quote from: Team on January 12, 2018, 18:25:26
Ziet er niet slecht uit gewoon even afwachten, slechter dan het was kan het niet worden ;D
Hear hear!

Team

Om fijn te kunnen vissen sliep ik altijd in Gasthaus zur Post, goed slapen en eten, vriendelijke mensen.

De enkele keren dat ik op de camping heb gegeten, heb ik mij verbaast hoe hufterig die eigenaar met z,n klanten omging.
Zoiets heb ik in de Horeca nog nooit meegemaakt. Hoort niet in dit vak thuis.
NUNC  AUT  NUNQUAM

MarcelN

Quote from: Team on January 12, 2018, 21:19:39
De enkele keren dat ik op de camping heb gegeten, heb ik mij verbaast hoe hufterig die eigenaar met z,n klanten omging.
Zoiets heb ik in de Horeca nog nooit meegemaakt. Hoort niet in dit vak thuis.
Ik ben er nog nooit geweest, maar hebben jullie het nu steeds over 'RD' van de camping?

Bone F

Nou Team niet alleen in het restaurant hoor........

JB

Zie van alles voorbij komen. En ja achteraf modder gooien is altijd makkelijk.
Ja, hij had zijn eigen manier van omgaan met gasten. Maar hufterig is hij naar ons (vismaat en mij ) nooit geweest, nooit was er iets teveel als we ergens om vroegen als huurder van de luxe tent. En ik heb hem met eten een aantal keer meer gekost dan ik heb betaald. Dus waarschijnlijk keek hij de mensen aan 😂😂😂😂
Verder laat ik het hierbij, en hoop weer op leuke Visvakanties bij de nieuwe eigenaar.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Bone F

#14
Ja JB ik schreef het al maar dat kan je natuurlijk niet maken als gastheer voor elke bezoeker. De reviews over "zijn" tijd waren ook wel erg gekleurd in zijn kleuren. Ik werd verdacht van een negatieve, maar daar heb ik niet aan meegedaan.

Koen

Quote from: JB on January 13, 2018, 14:25:40
Zie van alles voorbij komen. En ja achteraf modder gooien is altijd makkelijk.
Ja, hij had zijn eigen manier van omgaan met gasten. Maar hufterig is hij naar ons (vismaat en mij ) nooit geweest, nooit was er iets teveel als we ergens om vroegen als huurder van de luxe tent. En ik heb hem met eten een aantal keer meer gekost dan ik heb betaald. Dus waarschijnlijk keek hij de mensen aan 😂😂😂😂
Verder laat ik het hierbij, en hoop weer op leuke Visvakanties bij de nieuwe eigenaar.

Hier sluit ik mij bij aan. Ik ben er altijd met veel plezier geweest. Eten en bier was altijd prima en in de kroeg was het altijd gezellig en hij is altijd gastvrij.

Las op FB dat ie een andere camping heeft en bezig is met een stuk viswater (pacht). Ben benieuwd.

Ook wel naar de nieuwe eigenaren trouwens. Al zijn de helft van alle verhalen waar, dan hebben ze alsnog een flinke kluif aan die gemeente en hun plannen. Anyways, we gaan het wel zien dit jaar :)

golddigger

Ik heb het er altijd naar m'n zin gehad
Zoals JB al schreef, zijn hij en ik nooit hufterig behandeld
We werden ook vaak gematst als we met de club kwamen
De laatste keer dat we er waren nog allemaal gratis ijs toe gekregen
Het was er altijd gezellig
Ik persoonlijk ga het toch missen 

Jh

Ook wij -mijn vrouw en ik- hebben altijd met veel plezier op de camping gestaan.

Het was er altijd goed vertoeven. Ik wens R&E veel succes met hun nieuwe uitdaging en natuurlijk ook de nieuwe uitbaters van Camp Kyllburg. In 2018 gaan wij er zeker weer heen.

pepertje

Zo heeft ieder zijn ervaring met de camping zijn uitbater of zijn gasten.
Persoonlijk altijd goed behandeld daar op de camping.
Wat mij betreft is het enige wat ze moeten veranderen de mentaliteit van de controleurs, het anti vissers gedrag van de burgemeester en het verwaarlozen van de Kyll.
Aangezien de gemeente aardig wat centen heeft over gehouden voor het onderhoud van de Kyll zou het prettig zijn dat deze eens werd opgeruimd en de oevers daadwerkelijk eens werden onderhouden.
Daar betalen wij als visser immers zwaar aan mee.
(Ongeveer €5,00 per dag vergunning)

Maar tja dat is persoonlijk
Net als dat ik de kookkunsten van beide koks wel zou gaan missen.

Gezelligheid moet je zelf creëren en berijk je niet met klagen.

Wens beide partijen veel succes met wat of waar ze het ook doen.


vliegvissen is mooi en leuk iedereen doet het op zijn manier.
vissen is leuk maar moet geen verplichting worden ;)

RiverHunter

Ff een vraag, weet eigenlijk niet wanneer het seizoen begint daar langs de Kyll???
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

maurice

Normaal gesproken 1/2 maart
::bbq:: ::proost:: ::proost::

RiverHunter

Ok heb het al uitgevogeld, maar er een telefoontje doet wonderen.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

HappyFisherman

En wat is het resultaat?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

wimcobra

Nieuwe eigenaars runden voorheen een camping aan de kanten van luxemburg, is zeker stuk netter, komt animatie tegen de zomer, tennisveld wordt omgevormd tot basket geloof ik en nog heel wat andere plannen. Ik zie dat daar volledig in orde komen.

Roger en esther die zitten nu op het waldferienpark gerolstein.  ;)
Pachten daar een stuk in samenwerking met iemand anders,  beperkt aantal vergunningen per dag, mag momenteel nog niet gewaad worden.

Bone F

De prijzen bij camping kyllburg zijn ook behoorlijk aangepast zo lees ik op de site. Flink betalen voor een reservering en als je aan de oever wilt staan moet je ook extra dokken. Ik vraag mij af of daar tegenover staat dat ze de sanitaire voorzieningen ook aagepast lees gemoderniseerd hebben. Zou ook mooi zijn als ze de aanrij route zouden aanpassen en je via de route langs het zwembad de camping op kunt, maar ja d'r zal nog heel wat water door de Kyll stromen voordat dat geregeld is helaas.