Probleem hosting programma Tinypic

Started by Mike, February 07, 2017, 20:41:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Hebben er nog meer mensen op t moment problemen met hosting programma Tinypic?
Ik probeer voor een mede forummen een foto te plaatsen maar ik krijg het niet voorelkaar.
Ik kan nog wel foto's posten die ik eerder in Tinypic heb geupload maar ik krijg het niet meer voorelkaar om een nieuwe foto te uploaden.
Ik krijg telkens een foutmelding "unable to process image"
Ik heb het geprobeerd vanaf mn telefoon, laptop en tabled maar allemaal hetzelfde.
Nog nooit eerder problemen mee gehad maar nadat ik gister een nieuw wachtwoord heb aangemaakt werkt het niet meer  >:(
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

jo flyfishing

Eerst even zeggen dat ik geen tinypic gebruiker ben.

Heb je een 2de account gebruikt of een nieuw paswoord voor je eigen account?

Indien een 2e account, zou ik even alle coockies clearen en opnieuw proberen.

Als je 2 browsers (ie,chrome,firefox,etc) op je pc hebt, zou ik de 2de account in de andere browser gebruiken.

j.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

pierre

Bij mij wil tinypic ook niet meer uploaden.
Begin er een beetje van te balen, sowieso duurde het al lang om een foto te uploaden en nu lukt het helemaal niet meer  :o  ::)
Wel krijg je tig reclameboodschappen te zien, dat kunnen ze dan weer wel  >:(.

Tinypic  ...... ::muur::  ::zucht::

Mike

Ok, ik ben dus niet de enige... :-\
Het ging bij mij altijd super snel maar nu is t over.
En die reclame popups zijn idd echt bloed irritant.
Maar bij Photobucket is dat net zo erg.
Continu moet je van alles wegklikken en als je er net naast drukt wordt je meteen naar een of andere shitpagina omgeleid  ::wtf::
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Floor

Hier werkt het ook niet, ik krijg werkelijk het lazeres van al dat omslachtige gedoe. Er was een tijd dat je gewoon een plaatje uit je fotoalbum op je mobiel kon aanklikken en 'hup' daar staat je foto, maar dat was zeker weer te makkelijk...
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Menno_siemensma

Quote from: Floor on February 09, 2017, 20:20:41
Hier werkt het ook niet, ik krijg werkelijk het lazeres van al dat omslachtige gedoe. Er was een tijd dat je gewoon een plaatje uit je fotoalbum op je mobiel kon aanklikken en 'hup' daar staat je foto, maar dat was zeker weer te makkelijk...
ja hallo, er moeten wel 3 reclames bekeken worden, voor niets gaat de zon op! ;)

Mocht je facebook hebben, kan je ook vrij simpel die geuploade foto's daar hierheen linken. doe ik altijd.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Bone F

Menno is het een idee om samen met Rudi de forum software zo aan te passen dat we hier rechtstreeks foto's kunnen dumpen? Ik wil met deze opmerking natuurlijk niet Rudi tegen de schenen schoppen maar dit ideetje kwam spontaan op.

Menno_siemensma

Quote from: Bone F on February 09, 2017, 21:46:32
Menno is het een idee om samen met Rudi de forum software zo aan te passen dat we hier rechtstreeks foto's kunnen dumpen? Ik wil met deze opmerking natuurlijk niet Rudi tegen de schenen schoppen maar dit ideetje kwam spontaan op.
Er staan al plannen op stapel dit te doen, dus naast mijn echt wel beperkte kennis van websites/forum hoeft dat al niet meer :)
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

MarcelN

Ik snap het probleem niet zo, waarom gebruikt niemand het hier 'eigen' upload systeem niet ???
http://www.vliegvissers.com/SMForum/index.php?action=gallery

Blijkbaar ben ik één van de weinige die het hier nog gebruikt, vroeger deden het er meer als je door de 13 pagina's bladert... ::)

Mettrop

Waarschijnlijk door de beperking in de grootte van de foto?

Plantje

Quote from: Bone F on February 09, 2017, 21:46:32
Menno is het een idee om samen met Rudi de forum software zo aan te passen dat we hier rechtstreeks foto's kunnen dumpen? Ik wil met deze opmerking natuurlijk niet Rudi tegen de schenen schoppen maar dit ideetje kwam spontaan op.
Wat Menno zegt klopt: dit plan ligt er al.

Eerste prioriteit nu is: een kopie van het forum op de testomgeving draaiend krijgen. Die testomgeving ga ik dan voorzien van de nieuwste versie van de software. Dan moet ik kijken welke add ons (zoals die pijltjes rechts in beeld om ineens helemaal naar beneden of boven te schieten) echt gebruikt worden en nodig zijn. Dan ga ik dat op de productieomgeving uitrollen en dan ga ik het uploaden van plaatjes toevoegen. Ik kan me zomaar voorstellen dat er verschillende add ons zijn om plaatjes te kunnen uploaden. Wellicht hebben we er een stuk of 2-3 test rondjes voor nodig voordat we een leuke hebben. Maar het komt!

Marco B

Had juist hetzelfde probleem met Photobucket. Sinds een aantal weken kon ik er wel bij mijn foto's maar kon niets meer uploaden.
Diverse browsers geprobeerd maar steeds zonder resultaat. Heb dit in het verleden al eens vaker gehad.
Vandaag tegen beter weten in maar eens ingelogd via Microsoft Edge en verdomd... het werkt weer. De wondere wereld van computers.... zucht  :'(
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Bone F

Kunnen we al aftellen voor the big release ;D

Mike

Ik heb de helpdesk van Tinypic een mailtje gestuurt en ze reageerde vrij snel.
Ze hebben op het moment software problemen en zijn bezig die op te lossen.
Op de vraag of ze wat aan die &*#@!* reclames kunnen doen kreeg ik geen antwoord  ::)
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER