Kvennan 2016, een paar plaatjes

Started by iMarco, September 09, 2016, 17:25:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iMarco

Geen uitgebreid verslag maar een paar plaatjes... omdat het zo lekker wegkijkt ;-)

certificaat error bij het openen van de site moet je even voor lief nemen...

http://213.93.129.118:8080/photo/gallery/#thumbnail/BBE2m2

gijsie20


Koen


Hans-oet-remunj

hier wel (na oplossen certificate exception, firefox)

mooie beelden  :)

iMarco

Ja inderdaad even uitzondering toevoegen via geavanceerd menu. Niet handig inderdaad. Post later nog wel effe fatsoenlijk.

iMarco


Scaramouche

Mooie foto's, toptijd gehad zo te zien.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

markpiet

Mooie omgeving daar. En nog leuk gevangen ook.
Goed gedaan hoor.
groeten van Mark
><((((0>

johan1965

Schitterende foto's , mooi


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

EB86

Prachtig,

ik vraag mij nu wel af of je in deze tijd veel last van muggen hebt?

Gr

Floor

#10
Schitterend! Mooie omgeving, heerlijk vissen, mooie vissen haken maar, die laatste vis is wel de kers op de taart

Quote from: EB86 on September 11, 2016, 11:34:52


ik vraag mij nu wel af of je in deze tijd veel last van muggen hebt?


Hier in Noorwegen; Fortun, Luster deze zomer in ieder geval nog nooit zo weinig muggen gezien
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

iMarco

[emoji23] ja gave dril die laatste.

Geen muggen gehad. Denk dat het te koud was. Overdag 10-15 graden. Snachts iets boven nul. Was mooi vissen inderdaad.

Twan

Mooi Marco!! Ik krijg weer heimwee. Het is en blijft een mooi stuk water/omgeving daar.

JEVDE

Hallo Marco,

Leuk om je foto's te zien! Kom er zelf ook regelmatig en het blijft leuk om de stukken rivier te kunnen herkennen. Mooie vissen! Ziet er uit alsof jullie een mooie tijd hebben gehad.

groeten JEVDE

HertogJan71

Klikt inderdaad lekker weg.......ik mis Noorwegen  :'(

Bedankt voor het delen

" Geld moet rollen anders had men het wel vierkant gemaakt "

iMarco

Quote from: JEVDE on September 15, 2016, 22:21:41
Hallo Marco,

Leuk om je foto's te zien! Kom er zelf ook regelmatig en het blijft leuk om de stukken rivier te kunnen herkennen. Mooie vissen! Ziet er uit alsof jullie een mooie tijd hebben gehad.

groeten JEVDE

Ja dat hebben we zeker. Zo gaaf als alles lukt met aanwerpen van azende vis en die vis vervolgens kan landen op je zelf gebonden vlieg. En alles op droog.

Dat maakt het erg lastig wat een volgende trip gaat worden. Engeland lijkt mij ook gaaf. Toch een beetje de bakermat denk ik van het vliegvissen? Of gaat Engeland dan weer tegenvallen?

Luxeprobleem....

JEVDE

Ga zelf komende zomer weer naar Noorwegen en wil andere plekken gaan ontdekken dan Kvennan. Dus nog lang de tijd om research te doen. Engeland, daar heb ik pas 1x gevist. Vond het lastig om informatie te vinden anders dan over de beroemde rivieren waar je of niet op komt of 1000 euro per dag moet betalen. Ben uit eindelijk hier uitgekomen: http://www.fishingfly.co.uk.
Vis zelf niet graag op vijvers of ander 'niet natuurlijk' water, maar hier had je nog wel beetje het gevoel in het echt te vissen. Maar ik twijfel er niet aan dat je in Engeland op veel plekken goed terecht kan. Gewoon vragen in UK & Ierland forum. Zijn vast forumleden die daar ervaring mee hebben.

jevde