Repareren waadpakken en bellyboaten

Started by Beertje, May 25, 2016, 11:28:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

ER is een nieuw product op de markt van "BISON" n.l. Bison Max repair. hier mee kun je evt waadpakken en bellyboaten reparen.eigenschappen zijn: extreem sterk, extreem flexible, waterbestendig,vullend,schokbestendig,temperatuur bestendig (_40--+120 graden, UV bestendig,transparant, zuur en oplosmiddelenvrij.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

sjoerd

we zullen het in het achterhoofd houden Beertje, mocht er weer eens iets lek zijn.

gijsie20

Ben benieuwd! Ik ga per 1 juni aan de slag bij Bison  ;D dus mocht ik iets moeten plakken zit ik iig goed  :)

Beertje

#3
Quote from: gijsie20 on May 25, 2016, 22:08:04
Ben benieuwd! Ik ga per 1 juni aan de slag bij Bison  ;D dus mocht ik iets moeten plakken zit ik iig goed  :)

Regel dan maar even wat demomstratie tubetjes voor ons. ;) ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

MarcelN

Quote from: gijsie20 on May 25, 2016, 22:08:04
Ben benieuwd! Ik ga per 1 juni aan de slag bij Bison  ;D dus mocht ik iets moeten plakken zit ik iig goed  :)
Dus dat wordt voortaan lijm snuiven bij Ome Gijs ipv aan de bekende 'Coke' :P doe maar een demo tubetje Gijs ;)
mijn linker pijpie wordt een beetje nat van mijn G3, rot keien ook >:(

gijsie20

Coke is zo 2015 ;D tijd voor iets sterkers  :P
Mocht ik eens iets hebben laat ik het weten.

JB

#6
Quote from: Beertje on May 25, 2016, 11:28:59
ER is een nieuw product op de markt van "BISON" n.l. Bison Max repair. hier mee kun je evt waadpakken en bellyboaten reparen.
Al geprobeerd dan?
Of iemand anders ervaring met dit product?

Heb namelijk nog een paar schoenen die gerepareerd moeten worden...
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

gijsie20

Ik heb vandaag op de zaak een tubetje meegenomen.
Wie o wie kan ik er blij mee maken? Ik stuur m dan kosteloos per post naar je op.
Wie het eerste reageert mag m hebben.
Voorwaarde is wel dat ik even wat feedback krijg mag per pm.

Schoenen/ zolen kan je lijmen met reguliere bison kit, doen schoenmakers ook.


gijsie20


Beertje

Mijn maat Jaap heeft het gebruikt, maar ik kan hem op dit moment niet bereiken.Pas eind v/d maand weer. Dan zal ik het hem vragen hoe het bevalt en hier posten.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

eendagsvlieg

Ik had drie maanden geleden een scheur in mijn laars van mijn neopreen waadpak. Hier heb ik in eerste instantie bison max repair voor gebruikt.
Na de droogperiode ben ik met de BB op het water gegaan. In eerste instantie leek het goed te gaan maar na twee uurtjes voelde in het water weer bij mijn tenen.
Hierna heb ik Bison kit Rubber repair gebruikt. Eerst lijmen, daarna een fietsband erover en daarna weer een lijmlaagje erover heen.

We zijn nu drie maanden verder en 18 BB sessies verder en mijn voeten blijven nog steeds droog. Ik hou het bij Bison Rubber repair.

Groet,

Eendagsvlieg

gijsie20

Dat is ook prima, max repair is zogoed als hetzelfde hoor  ;)