Welkom hollandermarc

Started by Vliegvissers.nl Team, January 17, 2017, 15:58:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo hollandermarc welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


hollandermarc

Dag allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Marc Hollander en ik woon in Zwolle. Ik ben een af en toe vliegvisser waarbij de nadruk vooral ligt op de vakantie, maar ik wil ook nog wel eens vanuit mijn bootje of de kant een vliegje op het water leggen.
Ik vind het ook leuk om met mijn eigen gebonden vliegjes te vinden. Sinds ik dat doe vliegvis ik met niets anders dan mijn eigen "baksels"

Ik lees goede verhalen over de IJssel en heb er zelf wel eens een paar windes gevangen, maar weet nog niet zo goed wat ik daar moet, dus hoop dat ik hier wat tips kan vinden of wellicht een keer aan kan haken.

Op mijn vakanties in Noorwegen heb ik al menig forel, vlagzalm, makreel, pollak, koolvis uit het water weten te tillen. Voor dit jaar hoop ik mee in Nederland op snoekbaars en roofblei.

Groetjes Marc

jan114

Hallo Marc er is een vliegvisclub in Zwolle daar kun je heel goed terecht met deze vragen.
Onze volgende clubavond is dinsdagavond 21 feb.
Natuurlijk ben je van harte welkom, wij zitten in het club gebouw van de hengelsport.
Ons adres is zerboltpad 2

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Team

Welkom en veel plezier op het forum
NUNC  AUT  NUNQUAM

Gerrit59


FSCHAMP

 ::welkom:: op het forum en nog veel leesplezier

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Vliegvissers.nl

Weer een Zwollenaar erbij! Welkom! :)