De Kool

Started by HappyFisherman, February 26, 2012, 09:04:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Ff een paar vraagjes in 1 zin.

Weet iemand of De Kool op maandag ook geopend is, kan ik er met een bellyboat op en moet ik reserveren? Morgen nog niets in de planning en daar wil ik toch echt ff een x kijken :)

B.v.d.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

je kan een plek reserveren bram,dr mogen maar een stuk of 6 man op met de bb meende ik.

daar vis je ook per uur op die vijver dus je kan zelf lekker bepalen hoe laat je gaat vissen.

neem ook maar inter en zinklijn mee

HappyFisherman

Had ook ff gemaild en ze zijn (gelukkig) morgen geopend. BB gaat wel in de auto, maar of ik met dit weer er ook daadwerkelijk in ga zitten  ???

Nog iemand zin om ook te gaan?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

5 bb mogen er max op en witte boobies deden het gisteren goed ik had er 4 en mijn neefje 1 van 4a5 kilo dikke bak erg mooie vis en sterke vis
succes morgen

HappyFisherman

Gisteravond was ik ff bang dat een griepje door ging zetten, maar vanmorgen al een stuk beter. De BB leek me geen goed idee, want met m'n reet in't koude water zitten is wel de goden verzoeken.
Van 10 tot 2 gevist, beetje zoeken hoe de vijver in elkaar zit enz. Heb alleen maar gevist met een olijfkleurig streamertje, heeeeeel langzaam binnenvissen, werkt nog wel eens goed als het koud is en ook nu succes. Voor de lunch 1 gevangen en na een krentebol en een bakkie koffie nog 1 die ietsje groter was. Mooie vissen, heldere kleuren en van mooi formaat.
Er stond wel veel wind, wat het gesmijt van mij er niet makkelijker op maakte en tegen 2 uur begon ik het ook koud te krijgen. Lekker gevist, nergens anders aan hoeven denken en nog gevangen ook, daar wordt een Fisherman wel Happy van en vond ik het wel genoeg...

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

ze zeggen wel is een dag niet gevist,een dag niet gevangen hahaha.

nou geld dat meer voor mij :)

vliegvisgek

blijft toch een mooie vijver de kool en super aardige eigenaren zo zijn er maar weinig  ;)

netjes 2 toch kon slechter ;)