Vangsten van het seizoen 2016

Started by maurice, January 01, 2016, 13:01:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Gerrit59

Quote from: sjoerd on January 11, 2016, 10:50:41
haha,ik ben  geen fotograaf van beroep maar mag wel graag foto's maken.

En wat is er mooier om ook nog foto's te maken van knappe snoeken die je vangt... :)

Gerrit

Inderk

Toen jij nog bij de handhavers zat had hij soms wel meerdere grote vangsten.  ;D ;D ;D ;D
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


sjoerd



De tweede worp vanmiddag leverde deze snoekdame op. Het was de laatste op mijn kerststreamer want na deze vis parkeerde ik de streamer ergens op de bodem, grrr. Vanavond maar weer even aan de bindtafel want dat glitter vangt goed.
ge Sjoerd

Jan Damman

Dagje in de polder met Ids Schukken en Henk ( Doema ).
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Jan Damman

Nog een paar Foto's.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

MarcelN

Beste bakken heren 8)
Er gaat niets boven de polder, heerlijke natuur ;)

Gerrit59

Mooie snoeken Jan!
Prachtig toch die polders....

Gerrit

Gerrit59

Een hoge klassering zit er denk ik voor Jan ook wel in Maurice.
Ik had al op de knop 'post' gedrukt toen ik daar ook aan dacht.
Een mooi getekend exemplaar overigens.

Gerrit 

MarcelN

Wat betreft die gouden streamer, ik weet van een aantal vissers hier uit de buurt én die zijn regelmatig postend lid hier ;)
dat er al genoeg metersnoeken zijn gevangen en ook al rond de 1m15 gemeten en wel vanaf de kant.
Ze doen niet mee aan de poppenkast ::) en nee ik ben het niet.

Gerrit59

Ja..... als je niet meedoet win je ook niet...  :) :) Dat is een eigen keuze.
Het is in ieder geval een mooi initiatief!

MarcelN

Dat is het zeker Gerrit59,
ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat het heel anders is dan je vaak denkt.
Ik vertel dit overigens niet om weer heibel te schoppen, het is gewoon zo en stelt het hele 'wedstrijd' gevoel in een heel ander daglicht natuurlijk ;)
Misschien kun je sommige dingen inderdaad maar beter niet weten....

Gert

Mooie vangsen mannen!

Ennuh, op die foto met de snoek van Jan zijn vis en meetlint duidelijk zichtbaar; 1 van de eisen om mee te kunnen doen dacht ik ;D


BV

Nja,
Ik ziet het niet als een wedstrijd , maar een smoesje of reden on nog meer foto's van vissen op het forum te zien.
Motoliefhebbers kopen boekjes met plaatjes van moto's...al die moto's zijn het zelfde , maar toch plezant om te kijken
Idem hier... beetje kwijlen en dromen  :)

Sjoerd , mooie S-snoek
Jan en Henk, Bikkels !


jo flyfishing

Sessie met 3 vissers gepland, het is uiteindelijk met 2 geworden.
We hebben zon, het gras aan de overkant, de bomen achter ons, de takken onderwater, geen voorbijgangers, geen snoeken maar wel een nieuwe vriendschap gevangen...
Kortom, een perfecte dag dus  8)
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Jan Damman

Jammer Jo, maar wel een mooie dag om buiten in de polder te zijn, volgende keer meer sucses.

Ik had er afgelopen vrijdag  nog vier stuks, foto' met de telefoon genomen en te groot om hier te plaatsen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Koen

Quote from: Jan Damman on January 17, 2016, 21:50:13
Jammer Jo, maar wel een mooie dag om buiten in de polder te zijn, volgende keer meer sucses.

Ik had er afgelopen vrijdag  nog vier stuks, foto' met de telefoon genomen en te groot om hier te plaatsen.

Open ze in Paint, dan Ctrl+W, dan TAB, dan 25 (of 50 afhankelijk van hoe groot het orgineel is) intypen. Opslaan en klaar is Jan :)

jo flyfishing

Nog een stuk Loet gedaan met Jacques.









"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Gerrit59

Mooie exemplaren Jo!
Misschien morgen nog even op pad.
Zoveel kansen krijgen we niet meer, nog een paar weekjes en het seizoen zit er op.

Gerrit

quaden


Jan Damman

Afgelopen vrijdag met maatje Doema de mistige polder in geweest met een mager resultaat.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Jan Damman

Nog een.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Beest

Toch nog twee licht puntjes vandaag.

FSCHAMP

Jan, Jo

jullie zijn echt goed bezig mannen. Mooie eendebekken, zie ik hier de laatste tijd verschijnen. 
Ik heb mijn weekend maar doorgebracht met zeebaarsstreamers te maken. Ik heb ook mijn eerste bonefish vliegen gebonden.  Een mens moet zich toch met iets bezighouden als hij niet kan gaan vissen.
Mijn schouder en arm zijn precies aan de beterhand (ik heb duidelijk minder pijn nadat ik hem elke dag masseer. Nu, ik zit ook nog wel onder de pijnstillers, want ik heb deze week ook nog eens de griep gehad ondanks dat ik me elk jaar laat inenten). 

Wie weet probeer ik het volgende week zaterdag eens om mijn eerste snoek van dit jaar te verschalken.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

sjoerd

#48
Ik kan er niks aan doen maar ik vind het maar niks een hengel in de mond nemen. Je kunt deze net als op foto 1 toch laten zien of gewoon liggend op de grond naast het net of naast de vis???
Ik heb nog wel een oplossing voor waar je de hengel kunt laten . Komt binnenkort in een apart item!!

HappyFisherman

Als je maar geen steun voor in de nek hebt gemaakt Sjoerd, want dat ziet er helemaal niet uit!
Vliegvissen is bevlogen vissen...