Welkom springcreek

Started by Vliegvissers.nl Team, May 03, 2016, 12:34:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo springcreek welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


springcreek

Hoi allemaal,

Mijn naam ik Erik van Rossum. Vroeger keek ik veel op vliegvissen.startpagina, maar ben er wel achtergekomen dat dat forum aardig doodgebloed is. Hier is gelukkig een actief forum!
Ik ben ongeveer 10 jaar actief met vliegvissen. Vroeger veel andere soorten visserij gedaan, maar nu is het exclusief vliegvissen. Ik woon in Leerdam (Gorinchem), en vis het meest in ons stadswater of polder ( wat ook het makkelijkst is als je eens een uurtje wil vissen na je werk). Ben jaren terug aardig wat keren op het OVM geweest. Prachtige vissen daar, alhoewel je wel een stukje moet rijden. Ik hoop van het jaar ook weer daar naar toe te gaan. Ook wel eens gevist op een beek in Duitsland, wat ik echt super vind. Vis het meest op voorn en snoek. Wil dit jaar wat meer gaan vissen op de rivier (Merwede) en wat groter water. Heb een #3 (9ft), #5 (9ft) en een #9(9ft). Bind mijn vliegen zelf, alhoewel dat niet altijd lukt ivm tijd (heb een gezin, werk en andere hobbies). Al met zie ik uit naar een nieuw actief visjaar.
Als je een keer zin hebt om in Leerdam of omstreken te vissen, laat weten . Ook zou ik graag een keer met andere naar het OVM willen, met anderen vissen is toch leuker dan alleen... Groetjes, Erik

Gerrit59

Welkom Erik en veel plezier op dit forum!

Gerrit

HappyFisherman

Welkom Erik en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

Welkom Erik en veel plezier op het forum  ::welkom::
::wtf::

Sieger



Sieger

Jan Damman

 ::welkom:: hier op het forum.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Arie de Vries

Moi Erik,
Welkom op het vliegvissers forum
Groet, Arie