Vliegvis hengelsportzaak

Started by Beertje, April 27, 2016, 18:07:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

p.forel

Kees ik heb even wat NL winkels bekeken maar de simms waadpakken kosten net zoveel als bij flyfishing europe
Voordeel is wel alle maten zijn aanwezig 
Dat geld voor alles van simms  dus passen en vergelijken kan daar
Daarom rij ik altijd gelijk er heen voor simms
Eigenlijk zelfde met rudi H niet goed koper maar wel alles in ruime maten op voorraad
Met soms ook mooie aanbiedingen

Plantje

Quote from: Scaramouche on April 30, 2016, 22:43:25
Kan ik de spullen ergens anders wat goedkoper krijgen? Waarschijnlijk wel. Maar ik betaal graag voor de toegevoegde waarde die ze bieden.
Die toegevoegde waarde is er zeker vaak! Misschien niet voor alles, maar op heel veel zaken wel.

Ik vind wel, dat een webshop in principe alles wat ze mogelijk kunnen leveren in hun assortiment en op de site moeten hebben. Dat het soms wat langer duurt voordat het geleverd kan zijn is een tweede. Maar in principe zijn voor een webshop de kosten minimaal.

goswit

Een winkelier mag van mij best wel duurder zijn ,mits ze verstand van zaken hebben en hun garantie goed uitvoeren . Met andere woorden service garantie en kwaliteit  Hebben ze het niet op voorraad jammer dan wacht ik gewoon. 
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

FrancoisCKX

Quote from: goswit on April 30, 2016, 23:13:20
Een winkelier mag van mij best wel duurder zijn ,mits ze verstand van zaken hebben en hun garantie goed uitvoeren . Met andere woorden service garantie en kwaliteit  Hebben ze het niet op voorraad jammer dan wacht ik gewoon.

/off topic on/ Hee Gos, ik heb je een pb gestuurd, kun je daar bij gelegenheid even naar kijken? /off topic off/

marcel1969

was van de week nog bij wout van leeuwen ze hebben een hoek ingericht voor vliegvissen

Koen

Beetje interessant? Ik werk er vlak bij namelijk.

boardron

Voor mensen die nog op zoek zijn naar een vliegviswinkel in Rotterdam:
Natural hengelsport had altijd al een kleine selectie hengels, reels, lijnen etc., maar gaan dat binnenkort uitbreiden met een selectie van bindmaterialen.

Heb ik mij van de week door de eigenaar laten vertellen.

Beertje

Nou, het lijkt dat er in zo'n grote stad toch nog wat mogelijk is.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.